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~isPartOf:"Labelling strategies in environmental policy"
~subject:"Konsumentenverhalten"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
Book section
5
Language
All
English
5
Author
All
Basu, Arnab K.
1
Biel, Anders
1
Chau, Nancy H.
1
Dahlstrand, Ulf
1
Grankvist, Gunne
1
Grote, Ulrike
1
Hicks, Robert L.
1
Larson, Bruce A.
1
Roe, Brian
1
Teisl, Mario Francis
1
Thøgersen, John
1
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All
Labelling strategies in environmental policy
Marktpsychologie
12
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
9
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
9
The why of consumption : contemporary perspectives on consumer motives, goals and desires
9
Advances in household economics, consumer behaviour and economic policy
7
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
7
Conjoint measurement : methods and applications
6
Konsumperspektiven : Verhaltensaspekte und Infrastruktur : Gerhard Scherhorn zur Emeritierung
6
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
6
Zukunftsperspektiven für das Handelsmanagement : Konzepte, Instrumente, Trends ; Festschrift für Hans-Peter Liebmann
6
Konsum : soziologische, ökonomische und psychologische Perspektiven
5
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
5
The Cambridge handbook of psychology and economic behaviour
5
Food, people and society : a european perspective of consumer's food choices ; with 63 tables
4
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
4
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
4
Social psychology of consumer behavior
4
Beyond Hofstede : culture frameworks for global marketing and management
3
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
3
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
3
Dienstleistungsmarketing : Konzeptionen und Anwendungen
3
Ethics and morality in consumption : interdisciplinary perspectives
3
Handbook on brand and experience management
3
Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie und Praxis
3
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
3
International Customer Behaviour and Retailing Research : 2nd CIRCLE conference proceedings
3
Konsumenten im Fokus der Wissenschaft : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Georg Karg
3
Kundenzufriedenheit und Kundenbindung : Strategien und Instrumente von Finanzdienstleistern
3
Kurswechsel Richtung Kunde : die Praxis der Kundenorientierung
3
Marketing im gesellschaftlichen Dialog
3
Neue Wege zu nachhaltigem Konsumverhalten : eine Veranstaltung der Deutschen Bundesstiftung Umwelt zur EXPO 2000
3
Perspectives on consumer behaviour : theoretical aspects and practical applications
3
Pricing tactics, strategies, and outcomes ; Vol. 2
3
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
3
Advances in artificial economics : the economy as a complex dynamic system; with 30 tables
2
Advances in services marketing
2
Applications
2
Citizenship and consumption
2
Continuing to broaden the marketing concept : making the world a better place
2
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1
Can eco-labels tune a market? : evidence from dolphin-safe labeling
Teisl, Mario Francis
;
Roe, Brian
;
Hicks, Robert L.
- In:
Labelling strategies in environmental policy
,
(pp. 169-189)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003606489
Saved in:
2
Eco-labels for credence attributes : the case of shade-grown coffee
Larson, Bruce A.
- In:
Labelling strategies in environmental policy
,
(pp. 215-233)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003606670
Saved in:
3
Psychological determinants of paying attention to eco-labels in purchase decisions : model development and multinational validation
Thøgersen, John
- In:
Labelling strategies in environmental policy
,
(pp. 299-327)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003606711
Saved in:
4
The impact of environmental labelling on consumer preference : negative vs. positive labels
Grankvist, Gunne
;
Dahlstrand, Ulf
;
Biel, Anders
- In:
Labelling strategies in environmental policy
,
(pp. 377-394)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003606759
Saved in:
5
Eco-labeling and stages of development
Basu, Arnab K.
;
Chau, Nancy H.
;
Grote, Ulrike
- In:
Labelling strategies in environmental policy
,
(pp. 471-490)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003606810
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