//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Managementorientierte Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Price Bundling
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Consumer goods industry
1
Consumer goods marketing
1
Consumption
1
Innovation diffusion
1
Innovation management
1
Innovationsdiffusion
1
Innovationsmanagement
1
Konsum
1
Konsumgüterindustrie
1
Konsumgütermarketing
1
Market entry
1
Marketing
1
Markteintritt
1
Preismanagement
1
Pricing strategy
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
2
Non-commercial literature
2
Language
All
German
3
Author
All
Faßnacht, Martin
3
Breitschwerdt, Frank
1
Kreft, Oliver
1
Schmitz, Daniel Ralf
1
Stallkamp, Christian
1
Published in...
All
Managementorientierte Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
Journal of business economics : JBE
37
Working paper / Universität Mainz, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Marketing
29
USW-Schriften für Führungskräfte
12
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
11
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
9
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
9
Die Betriebswirtschaft : DBW
8
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
8
USW-working-papers
8
USW working paper
7
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
7
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
5
SpringerLink / Bücher
5
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
4
Diskussionsarbeit
4
European Management Journal
4
Harvard-Manager : Periodikum zu Theorie u. Praxis d. Managements
4
Journal of business market management : jbm
4
Springer eBook Collection / Business and Economics
4
Wirtschaftswissenschaft
4
Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
3
Business strategy review
3
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
3
Lehrbuch
3
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
3
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
3
Betriebswirtschaftslehre der Mittel- und Kleinbetriebe : größenspezifische Probleme und Möglichkeiten zu ihrer Lösung
2
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
2
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
2
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - Instrumente - Anwendungen
2
Handbuch Preispolitik : Strategien, Planung, Organisation, Umsetzung
2
International Journal of Retail & Distribution Management
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
International journal of retail & distribution management
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
2
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
2
Management Science
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Preismanagement im Konsümgüterbereich : Lernen von den Besten
Faßnacht, Martin
;
Breitschwerdt, Frank
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655391
Saved in:
2
Handelsmarken versus Herstellermarken aus Konsumentensicht : Herausforderungen für Handel und Hersteller im Lebensmitteleinzelhandel
Faßnacht, Martin
;
Kreft, Oliver
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002169907
Saved in:
3
Konsumptionsorientierte Markteinführung : ein innovatives vertriebspolitisches Konzept
Faßnacht, Martin
;
Stallkamp, Christian
;
Schmitz, …
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003087470
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->