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The sales force deployment problem is considered which arises in many selling organizations. As a solution a novel mixed-integer formulation is introduced which is specifically characterized by an infinite number of variables. A column generation approach is proposed to obtain upper and lower...
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Als wichtigstes Instrument zur Motivation von Verkaufsaußendienstmitarbeitern (VADM) werden finanzielle Anreize angesehen (Ford/Walker/Churchill, 1985). Deshalb wird der Ausarbeitung von effektiven Entlohnungsplänen seit jeher in der Praxis hohe Bedeutung beigemessen und viel Zeit gewidmet....
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Problem der damit verbundenen Entlohnungskosten angesehen. Handelsvertreter erhalten nämlich für ihre Tätigkeit in der Regel …
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Regelungen wie Kündigungsschutz und Sozialpläne für Reisende oder der Ausgleichsanspruch für Handelsvertreter nach § 89b HGB …
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11 hypotheses from agency theory, transaction cost analysis, and Ouchi's theoretical approach on the impact of environmental, Company and salespeople characteristics on the design of salesforce control systems (outcome- vs. behavior-based) are summarized and tested on a data set of 270 German...
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