//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Marketing : ZFP ; journal of research and management"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Organizational culture as the...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
3
Language
All
Undetermined
3
Author
All
Freiling, Jörg
3
Bauer, Hans H.
2
Engelhardt, Werner Hans
2
Englehardt, Werner Hans
1
Reckenfelderbäumer, Martin
1
Published in...
All
Marketing : ZFP ; journal of research and management
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
10
Die Betriebswirtschaft : DBW
8
SpringerLink / Bücher
7
Springer eBook Collection / Business and Economics
6
Management von Ad-hoc-Krisen : Grundlagen, Strategien, Erfolgsfaktoren
5
Research
5
ZenTra Working Paper in Transnational Studies
5
Arbeitsbericht / Institut für Unternehmensführung und Unternehmensforschung, Ruhr-Universität Bochum
4
Jahrbuch strategisches Kompetenz-Management
4
Lehrbuch
4
Management revue : socio-economic studies
4
Wirtschaftspolitische Blätter
4
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Zeitschrift für Management : ZfM
4
Entrepreneurial business and economics review : EBER
3
Journal of entrepreneurship, management and innovation : JEMI ; a quarterly journal of Nowy Sacz School of Business, National-Louis University
3
Materialien des Wissenschaftsschwerpunktes "Globalisierung der Weltwirtschaft"
3
Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements
3
Strategisches Kompetenz-Management
3
Strategisches Kompetenz-Management in der Betriebswirtschaftslehre : eine Standortbestimmung ; [5. Symposium "Strategisches Kompetenz-Management]
3
A focused issue on fundamental issues in competence theory development
2
A focused issue on identifying, building, and linking competences
2
A focused issue on the marketing process in organizational competence
2
Akzente
2
Arbeitsbericht
2
Arbeitsbericht / IFU, Institut für Unternehmensführung
2
Arbeitsbericht / Institut für Unternehmensführung, Ruhr-Universität Bochum, Fakultät für Wirtschaftswissenschaft
2
Arbeitsbericht / Institut für Unternehmungsführung und Unternehmensforschung
2
Arbeitspapiere zum Marketing
2
Der kompetenzbasierte Ansatz auf dem Weg zu einer "Theorie der Unternehmung"
2
Die Ressourcen- und Kompetenzperspektive des strategischen Managements
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Erfolgreich im Schatten der Großen : Wettbewerbsvorteile für kleine und mittlere Unternehmen
2
Gabler Edition Wissenschaft
2
Gabler Edition Wissenschaft / Strategisches Kompetenz-Management
2
International journal of entrepreneurship and innovation management
2
Journal of Management Studies
2
Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement
2
Management Revue
2
more ...
less ...
Source
All
OLC EcoSci
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Die Bedeutung der Integrativität für das Marketing: Ein Überblick anhand ausgewählter theoretischer und anwendungsbezogener Aspekte. Stellungnahme zum Koreferat
Bauer, Hans H.
;
Englehardt, Werner Hans
;
Freiling, Jörg
; …
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
17
(
1995
)
1
,
pp. 48-53
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006862887
Saved in:
2
Marktliche Einzeltransaktion und Geschäftsbeziehung sowie Sach- und Dienstleistung als jeweils eigenständige Erkenntnisobjekte? Koreferat zum Aufsatz
Engelhardt, Werner Hans
;
Freiling, Jörg
;
Bauer, Hans H.
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
17
(
1995
)
1
,
pp. 44-47
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006862888
Saved in:
3
Integrativität als Brücke zwischen Einzeltransaktion und Geschäftsbeziehung.
Engelhardt, Werner Hans
;
Freiling, Jörg
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
17
(
1995
)
1
,
pp. 37-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006862889
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->