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Type of publication
All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Language
All
German
2
English
1
Undetermined
1
Author
All
Eisend, Martin
3
Kuß, Alfred
2
Langer, Alexandra
2
Fell, Anja
1
Kreis, Henning
1
Kuss, Alfred
1
Published in...
All
Marketing : ZFP ; journal of research and management
Lehrbuch
21
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
15
SpringerLink / Bücher
15
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
13
Journal of advertising
11
International journal of advertising : the review of marketing communications
9
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
8
European Advertising Academy
8
Journal of the Academy of Marketing Science
8
Psychology & marketing
6
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
6
Advances in advertising research
5
BuR - Business Research
5
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
5
Journal of current issues and research in advertising : JCIRA
5
Journal of international marketing
5
Marketing letters : a journal of research in marketing
5
Springer eBook Collection
5
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin / Betriebswirtschaftliche Reihe
4
Empirische Mastertechniken : eine anwendungsorientierte Einführung für die Marketing- und Managementforschung
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
Marketing-Management
4
Arbeitspapier / Institut für Markt- und Verbrauchsforschung im Fachbereich Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
3
Business research
3
Discussion Papers / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, Freie Universität Berlin
3
Diskussionsbeiträge
3
Journal of business economics : JBE
3
Journal of business research : JBR
3
Journal of marketing
3
Marketing Letters
3
Research
3
Breaking new ground in theory and practice
2
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
2
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
2
Gabler Lehrbuch
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of Consumer Psychology
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
2
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1
Zu viel des Guten? : zum Einfluss der Anzahl von Ökolabels auf die Konsumentenverwirrtheit
Langer, Alexandra
;
Eisend, Martin
;
Kuß, Alfred
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
30
(
2008
)
1
,
pp. 19-28
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644625
Saved in:
2
Zu viel des Guten? Zum Einfluss der Anzahl von Ökolabels auf die Konsumentenverwirrtheit.
Langer, Alexandra
;
Eisend, Martin
;
Kuss, Alfred
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
30
(
2008
)
1
,
pp. 19-28
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007978330
Saved in:
3
Wissenschaftlicher Realismus und empirische Marketingforschung : Grundlagen und Konsequenzen
Kuß, Alfred
;
Kreis, Henning
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
35
(
2013
)
4
,
pp. 255-271
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010204603
Saved in:
4
Placebo effects of brands
Fell, Anja
;
Eisend, Martin
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
35
(
2013
)
3
,
pp. 176-184
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009792237
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