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~isPartOf:"Marketing letters : a journal of research in marketing"
~person:"Bauer, Hans H."
~person:"Sattler, Henrik"
~subject:"Advertising effects"
~subject:"Beziehungsmarketing"
~subject:"Markenimage"
~subject:"Marketing management"
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Brand-anchored conjoint
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Conjoint analysis
1
Conjoint-Analyse
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Consumer behaviour
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Customer satisfaction
1
Direct attribute rating
1
Discrete choice
1
Discrete choice experiment
1
Diskrete Entscheidung
1
Experiment
1
Konsumentenverhalten
1
Kundenzufriedenheit
1
Markenführung
1
Measurement
1
Messung
1
Willingness to pay
1
Zahlungsbereitschaftsanalyse
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
English
2
Author
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Bauer, Hans H.
Sattler, Henrik
Bijmolt, Tammo H. A.
3
Breugelmans, Els
3
Klink, Richard R.
3
Ahuvia, Aaron
2
Bagozzi, Richard P.
2
Batra, Rajeev
2
Biswas, Abhijit
2
Chen, Qimei
2
Dens, Nathalie
2
Guha, Abhijit
2
Gunasti, Kunter
2
Kouril, Michal
2
Lehmann, Donald R.
2
Lim, Jeen-su
2
Liu, Maggie Wenjing
2
Newman, Kevin P.
2
Pelsmacker, Patrick de
2
Pogacar, Ruth
2
Rossiter, John R.
2
Russell, Cristel
2
Russell, Dale
2
Schnittka, Oliver
2
Trump, Rebecca K.
2
Völckner, Franziska
2
Wu, Lan
2
Aali, Abdulrahman Yousef al-
1
Aguirre-Rodriguez, Alexandra
1
Athaide, Gerard A.
1
Baghi, Ilaria
1
Banerjee, Madhumita
1
Barriola, Xabier
1
Basso, Leonardo J.
1
Baxter, Stacey M.
1
Bechara, Antoine
1
Bekk, Magdalena
1
Besharat, Ali
1
Boeuf, Benjamin
1
Borgelink, Bianca G. D.
1
Bóveda-Lambie, Adriana M.
1
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All
Marketing letters : a journal of research in marketing
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
9
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Journal of business economics : JBE
3
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
2
Schmalenbach business review : sbr
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
SpringerLink / Bücher
2
Brand management ; Vol. 3
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim (IMU)
1
Handelsforschung
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Management von Forschung, Entwicklung und Innovation
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
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Image feedback effects of brand extensions : evidence from a longitudinal field study
Völckner, Franziska
;
Sattler, Henrik
;
Kaufmann, Gwen
- In:
Marketing letters : a journal of research in marketing
19
(
2008
)
2
,
pp. 109-124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003703917
Saved in:
2
Brand-anchored discrete choice experiment (BDCE) vs. direct attribute rating (DAR) : an empirical comparison of predictive validity
Farsky, Mario
;
Schnittka, Oliver
;
Sattler, Henrik
; …
- In:
Marketing letters : a journal of research in marketing
28
(
2017
)
2
,
pp. 231-240
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011675165
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