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~isPartOf:"Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation"
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Article
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
6
Aufsatz in Zeitschrift
6
Language
All
German
6
Author
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Hennecke, Chris
2
Rau, Harald
2
Hess, Thomas
1
Hilbers, Konrad
1
Köhler, Lutz
1
Ottinger, Leonhard
1
Stock, Alexander
1
Sörensen, Jil
1
Telkmann, Verena
1
Wilde, Thomas
1
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less ...
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All
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
38
The journal of media economics
29
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
13
Journal of sports economics
12
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
12
NBER working paper series
11
SpringerLink / Bücher
10
Working Papers / eSocialSciences
10
IMF Working Papers
9
MPRA Paper
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IZA Discussion Papers
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Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
8
Prometheus : critical studies in innovation
8
Working paper series
8
BLM-Schriftenreihe
7
CEPAL review
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CEPR Discussion Papers
7
CESifo working papers
7
JMM : the international journal on media management
7
NBER Working Paper
7
CESifo Working Paper
6
Europäische Hochschulschriften / 40
6
Europäische Hochschulschriften / 5
6
Information economics and policy : IEP
6
International journal of sport finance
6
Journal of marketing communications
6
Journal of media business studies
6
Prometheus
6
Telematics and informatics : an interdisciplinary journal on the social impacts of new technologies
6
Contribuciones a las Ciencias Sociales
5
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
5
Esomar congress
5
Journal of cultural economics
5
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
5
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
5
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
5
P / the Rand Corporation
5
Reports and papers on mass communication
5
Schriftenreihe der Landesmedienanstalten
5
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1
Die Zukunft gehört dem Bewegtbild : Qualifikation für das
Fernsehen
von morgen ; die RTL Journalistenschule
Ottinger, Leonhard
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
6
(
2009
)
2
,
pp. 37-40
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853681
Saved in:
2
Methodische Probleme der Akzeptanzforschung bei nicht marktreifen Technologien : eine empirische Analyse am Beispiel interaktiven Fernsehens
Wilde, Thomas
;
Hess, Thomas
;
Hilbers, Konrad
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
5
(
2008
)
3
,
pp. 6-13
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003758495
Saved in:
3
Trends im deutschen Fernsehmarkt : Identifikation, Entwicklung, Umsetzung
Sörensen, Jil
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
13
(
2016
)
4
,
pp. 12-19
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011642276
Saved in:
4
Transparenz? Fehlanzeige! : Verflechtungsstrukturen der umsatzstärksten TV-Sender in Deutschland
Hennecke, Chris
;
Rau, Harald
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
12
(
2015
)
2
,
pp. 38-47
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011304600
Saved in:
5
Online First? : Programmplanung und -gestaltung der Mediatheken öffentlich-rechtlicher Sender in Deutschland
Telkmann, Verena
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
18
(
2021
)
4
,
pp. 8-17
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012793352
Saved in:
6
Transparenz? Fehlanzeige! : eine Replik zum Beitrag von Hennecke/Rau in Heft 2/2015
Stock, Alexander
;
Köhler, Lutz
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
12
(
2015
)
3
,
pp. 38-42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011407212
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