//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Neue Ideen erfolgreich durchsetzen : das Handbuch der Innovationskommunikation"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Strategic communication : defi...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
3
Language
All
German
3
Author
All
Zerfaß, Ansgar
3
Mast, Claudia
2
Huck-Sandhu, Simone
1
Published in...
All
Neue Ideen erfolgreich durchsetzen : das Handbuch der Innovationskommunikation
Journal of Communication Management
19
Journal of communication management : an international journal
11
Communication Insights
9
Communication insights
9
Springer eBook Collection
9
Corporate Communications: An International Journal
6
Corporate communications : an international journal
6
Forschungsberichte zur Unternehmenskommunikation
6
Organisationskommunikation
6
Wertschöpfung durch Kommunikation : Kommunikations-Controlling in der Unternehmenspraxis
6
Handbuch Unternehmenskommunikation
5
SpringerLink / Bücher
5
The global public relations handbook : theory, research, and practice
5
Communications trend radar ...
4
Public relations research : European and international perspectives and innovations ; [this book has been published as a Festschrift for Prof. Dr. Günter Bentele, University of Leipzig, on the occasion of his 60th birthday in March 2008]
4
The Routledge handbook of strategic communication
4
Advances in public relations and communication management
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Future directions of strategic communication
3
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
3
Springer Reference
3
Wertschöpfung durch Kommunikation : wie Unternehmen den Erfolg ihrer Kommunikation steuern und bilanzieren
3
Culture and public relations : links and implications
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Digitale Wertschöpfung : Internet und E-Business als Chance für den Mittelstand
2
Diskussionsbeiträge / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Unternehmensführung der Universität Erlangen-Nürnberg
2
E-Content : technologies and perspectives for the European market
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
Immaterielle Vermögenswerte : Bewertung, Berichterstattung und Kommunikation
2
International journal of strategic communication
2
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
Organisationskommunikation und Public Relations : Forschungsparadigmen und neue Perspektiven
2
PR-Praxis
2
Public relations metrics : research and evaluation
2
Research
2
Routledge handbooks
2
Springer NachschlageWissen
2
Strategische Onlinekommunikation : theoretische Konzepte und empirische Befunde
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Innovationsmanagement und Innovationskommunikation : Erfolgsfaktor für Unternehmen und Region
Zerfaß, Ansgar
- In:
Neue Ideen erfolgreich durchsetzen : das Handbuch der …
,
(pp. 16-42)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003137522
Saved in:
2
Perspektiven, Profit, Persönlichkeiten. Was Redaktionen und Leser an Innovationen interessiert ; Fragen an Michael Heller (Stuttgarter Zeitung), Wolfgang Kempkens (WirtschaftsWoche...
Mast, Claudia
;
Zerfaß, Ansgar
- In:
Neue Ideen erfolgreich durchsetzen : das Handbuch der …
,
(pp. 220-226)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003137663
Saved in:
3
Journalisten und Unternehmen : Meinungen, Erfahrungen, Perspektiven ; Ergebnisse der Studie INNOVATE 2004
Mast, Claudia
;
Huck-Sandhu, Simone
;
Zerfaß, Ansgar
- In:
Neue Ideen erfolgreich durchsetzen : das Handbuch der …
,
(pp. 58-67)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014547504
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->