//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Onderzoeksrapport / Katholieke Universiteit Leuven, Departement voor Toegepaste Economische Wetenschappen"
~subject:"Marketingmanagement"
~subject:"Theorie"
~type_genre:"Arbeitspapier"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
The effects of price and brand...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Marketingmanagement
Theorie
Marketing
2
Theory
2
Gewinn
1
Oligopol
1
Oligopoly
1
Profit
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
Graue Literatur
2
Non-commercial literature
2
Working Paper
2
Language
All
English
2
Author
All
Gijsbrechts, Els
1
Kesteloot, Katrien
1
Vanden Abeele, Pierre
1
Published in...
All
Onderzoeksrapport / Katholieke Universiteit Leuven, Departement voor Toegepaste Economische Wetenschappen
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
12
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
9
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
8
Discussion paper / Center for Economic Research, Tilburg University
5
ERIM report series research in management
5
Research report / Graduate School Research Institute Systems, Organisations and Management
5
Diskussionsbeiträge / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, FernUniversität in Hagen : Diskussionspapier
4
Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt / Katholische Universität Eichstätt
4
Faculty & research / Insead : working paper series
4
Rotterdam Institute for Business Economic Studies
4
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
4
Working paper series
4
Working papers / Centre for Market driven Innovations : WP
4
Working papers / W / Helsinki School of Economics and Business Administration
4
Arbeitspapier / HHL, Leipzig Graduate School of Management
3
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
3
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule
3
Econometric Institute research papers
3
Freiberger Arbeitspapiere
3
Rotterdam Instituut voor Bedrijfseconomische Studies
3
Wittener Diskussionspapiere
3
Arbeitspapier / Institut für Marketing und Unternehmungsführung, Universität Bern
2
Beiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der Universität Osnabrück
2
Discussion paper
2
Discussion paper / Tinbergen Institute
2
Diskussionsbeiträge der Fakultät für Wirtschaftswissenschaft der Gerhard-Mercator-Universität Duisburg
2
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
2
Diskussionspapier / Wirtschaftswissenschaftliche Dokumentation, Technische Universität Berlin
2
Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
2
IFM-Materialien
2
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
2
Meddelande / Institutet för Social Forskning
2
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
2
Report / Marketing Science Institute
2
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies
2
Staff report
2
AIUB business and economics working paper series
1
Agrarökonomische Diskussionsbeiträge
1
Arbeitsberichte / Universität Bremen, Forschungsgruppe Planung und Prognose
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
A general class of asymmetric market share models : specification and estimation issues
Gijsbrechts, Els
;
Vanden Abeele, Pierre
-
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000776972
Saved in:
2
Market shares and firm performance in oligopolistic markets
Kesteloot, Katrien
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000802647
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->