Showing 1 - 10 of 12
In einem ersten Hauptteil wird eine mangelnde publizistische Vielfalt der Medien als Folge zweier Marktmängel beschrieben: zum einen als Folge einer fehlenden direkten Ausschließbarkeit, die zu einer Finanzierung aus Werbeeinnahmen und damit verbundenen Vielfaltsminderungen geführt hat, zum...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003975963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008856260
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000979563
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001843329
This paper intends to enhance understanding of the development of the Chinese information system by analysing some aspects of marketisation within the Chinese television sector. From the arguments presented in this paper it becomes clear that marketisation of television in China is a complex...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001843399
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013417701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013417714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013417747
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013417760