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All
Book / Working Paper
75
Article
11
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
63
Thesis
33
Aufsatz im Buch
11
Book section
11
Collection of articles of several authors
8
Sammelwerk
8
Case study
7
Fallstudie
7
Aufsatzsammlung
6
Konferenzschrift
3
Collection of articles written by one author
1
Forschungsbericht
1
Sammlung
1
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Language
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German
63
English
26
Author
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Eigler, Joachim
2
Fellmann, Michael
2
Krafft, Manfred
2
Krcmar, Helmut
2
Lukesch, Maximilian
2
Nüttgens, Markus
2
Schreiber, Stefanie
2
Thomas, Oliver
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Zanger, Cornelia
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Arbin, Katarina
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Arnold, Christian
1
Bartsch, Stefan
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Beetz, Karl Richard
1
Bengel, Diana
1
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1
Bollhöfer, Esther
1
Bomhard, David
1
Born, Rainer
1
Brösel, Gerrit
1
Buchmann, Christoph M.
1
Buchmann, Tobias
1
Bucur-Teodorescu, Ioana
1
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1
Buxmann, Peter
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1
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1
Dorfer, Laura
1
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1
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1
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1
Ettl-Huber, Silvia
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Fecher, André
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Felden, Carsten
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Figge, Patrick
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
49
Springer Gabler <Firma>
2
Universität Siegen
2
Fachtagung Modellierung <2016, Karlsruhe>
1
FernUniversität in Hagen
1
Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <17., 2017, Frankfurt am Main>
1
Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
1
Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
1
Technische Universität Braunschweig
1
Technische Universität Clausthal
1
Technische Universität Dortmund
1
Technische Universität Ilmenau
1
Universität Hamburg
1
Universität Kaiserslautern
1
Wissenschaftliche Konferenz Eventforschung <11., 2019, Chemnitz>
1
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Research
SpringerLink / Bücher
724
VDI-Berichte
221
Journal of retailing and consumer services
202
Schriftenreihe der Deutschen Verkehrswissenschaftlichen Gesellschaft / B
201
Springer eBook Collection / Business and Economics
179
Electronic commerce research
177
Schriften des Vereins für Socialpolitik, Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
163
Springer eBook Collection
160
Loccumer Protokolle
157
Gabler Edition Wissenschaft
152
Journal of business research : JBR
150
Europäische Hochschulschriften / 5
121
European journal of operational research : EJOR
120
Lecture notes in computer science
120
Information systems and e-business management : ISeB
119
International journal of production economics
105
Journal of internet commerce
102
International journal of business information systems : IJBIS
101
International journal of electronic business
100
Journal of electronic commerce in organizations : the international journal of electronic commerce in modern organizations ; an official publication of the Information Resources Management Association
99
Lecture notes in economics and mathematical systems : operations research, computer science, social science
99
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
98
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
97
Information systems research : ISR
91
Kurs / Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft e.V., DVWG
91
International journal of e-business research : an official publication of the Information Resources Management Association
89
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
87
Premier reference source
87
Lehrbuch
79
Electronic commerce research and applications
75
Electronic markets : the international journal on networked business
75
Technological forecasting & social change : an international journal
75
Annual series / Foreign Office : pres. to the both Houses of Parliament by command of His Majesty
74
International journal of electronic marketing and retailing : IJEMR
74
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69
Journal of electronic commerce research : JECR
69
Beiträge zur Hochschulpolitik
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International journal of electronic commerce : IJEC
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Digitale Transformation : Fallbeispiele und Branchenanalysen
Oswald, Gerhard
(
ed.
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Krcmar, Helmut
(
ed.
)
-
2018
-
[1. Auflage] 2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011868710
Saved in:
2
Kundenzufriedenheit und Kundenloyalität in Multikanalsystemen des Einzelhandels : eine kaufprozessphasenübergreifende Untersuchung
Fleer, Jessica
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011542250
Saved in:
3
Rationalisierung im Konsum : eine ethnographische Studie von Einkaufspraktiken am Beispiel von Frankfurt am Main
Dalichau, Dirk
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503568
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4
Live Communication-Atmosphäre als Profilierungsfaktor : eine multimethodische Untersuchung der Wahrnehmung von Atmosphäre auf Publikumsmessen
Wiedmann, Martin
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011504871
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5
Dynamik und Konvergenz der Systemtypen des Einzelhandels : eine empirische Analyse der Führung konzernartiger Handelsunternehmen
Schäfer, Björn
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011452622
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6
Preismetriken im Handel
Fecher, André
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012050894
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7
Die organisierte Hand des Marktes : verbandliche Koordination auf den deutschen Märkten für biologische Lebensmittel
Dombrowski, Simon
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012062265
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8
Sortimentsplanungsmodelle in filialisierten Handelsunternehmungen : eine Analyse unter Berücksichtigung der Substitution und der Shelf-Space-Planung
Kasper, Benedikt
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012030244
Saved in:
9
Strategische Gestaltungsfelder der Filialorganisation im Handel : Strategiebetrachtung zur Ableitung organisatorischer Flexibilisierungsansätze
Buchmann, Christoph M.
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011396962
Saved in:
10
Mobile Shopping : eine konsumentengerichtete, empirische Akzeptanzanalyse zentraler Einflussgrößen
Groß, Michael
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011623250
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