//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Research"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Zur relativen Aussagekraft und...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Beziehungsmarketing
2
Relationship marketing
2
Verbraucherverhalten
2
Anreiz
1
Außendienst
1
Consumer behaviour
1
Customer retention
1
Direct selling
1
Direktvertrieb
1
Eigenmarke
1
Electronic Commerce
1
Field sales force
1
Handelsmarke
1
Konsumentenverhalten
1
Kundenbindung
1
Kundenbindungsprogramm
1
Kundenkarte
1
Kundenmanagement
1
Loyalty program
1
Marketing management
1
Marketingmanagement
1
Mitarbeiter
1
Multi-Level-Marketing
1
Online retailing
1
Online-Handel
1
Organizational behaviour
1
Restrukturierung
1
Selling
1
Store brand
1
Telemarketing
1
Verhalten in Organisationen
1
Verkauf
1
Verkaufsgebietseinteilung
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
5
Type of publication
All
Book / Working Paper
5
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
5
Thesis
4
Language
All
German
5
Author
All
Krafft, Manfred
5
Bosch, Christian
1
Heinrich, Arne
1
Noormann, Philipp
1
Piel, Stefan
1
Stafflage, Marcel
1
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
3
Published in...
All
Research
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
58
Journal of business economics : JBE
28
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
16
Die Betriebswirtschaft : DBW
15
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
15
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
14
Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business
13
BuR - Business Research
9
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
9
SpringerLink / Bücher
9
Marketing : ZFP ; journal of research and management
8
EconStor Preprints
7
Journal of the Academy of Marketing Science
7
Springer eBook Collection / Business and Economics
7
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
6
Journal of retailing
6
Kundenmanagement & Electronic Commerce
6
MSI reports : working paper series
6
Marketing : journal of research and management
6
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
6
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
5
Journal of marketing research : JMR
5
Schmalenbach business review : sbr
5
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
5
Arbeitsbericht / Universität Lüneburg, Fachbereich Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
4
Arbeitspapiere des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
4
Arbeitspapiere des Instituts für Betriebswirtschaftslehre, CAU Kiel
4
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung
4
German economic review
4
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
4
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
4
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
4
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
4
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
4
Arbeitsberichte des Fachbereichs Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
3
Arbeitsberichte des Fachbereichs Wirtschafts- und Sozialwissenschaften / Hochschule Lüneburg
3
Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Innovation, Neue Medien und Marketing, Institut für Betriebswirtschaftslehre, Universität Kiel
3
Business research
3
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
3
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
5
Showing
1
-
5
of
5
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Multi-Level-Marketing : empirische Studien zu Konsumentenverhalten und Abwanderung von Vertriebspartnern
Bosch, Christian
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418240
Saved in:
2
Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen
Noormann, Philipp
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011556000
Saved in:
3
Monetäre Anreize in Kundenkartenprogrammen : ein feldexperimenteller Ansatz
Piel, Stefan
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011893624
Saved in:
4
Restrukturierung von Verkaufsgebieten : eine empirische Untersuchung aus der Mitarbeiterperspektive
Heinrich, Arne
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011647931
Saved in:
5
In-store Mobile Marketing-Kommunikation : empirische Analysen von Determinanten aus Konsumentensicht
Stafflage, Marcel
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011407617
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->