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ge veröffentlichte. Der Titel der Studie beschreibt ihr Ergebnis: „Finanzieller Analpha- tismus in Deutschland“. Die Stiftung hat Recht, ihr Befund ist pathologisch, also krankhaft, begründet. Hier wird die Krankengeschichte dazu erzählt und deshalb untersuche ich neben den...
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This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. First, it lays out the foundations like the evolution of the Web and the so-called Social Web, its utility for users and businesses, and the evolution of the...
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“Nuanced Account Management is a ‘how to’ book. Born out of insights gained over two decades in the B2B industry, the book presents a comprehensive and practical approach to delighting customers and driving profitability. Powerful thoughts expressed in a simple and easy to read style.” -...
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Showrooming is a growing phenomenon in which customers browse products in a retail store and make purchases of similar products through an online vendor. The authors of this book offer retail managers strategic insight in how to stem the loss of resources to showrooming and transform showrooming...
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This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in recognition of the importance that it attributes to the final extra step in enhancing the...
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des Rückgriffs auf objektive Verhaltensdaten überprüft, ob dadurch die Kundenbindung in Form von Zufriedenheit, Commitment … unterscheiden. Der Inhalt Kundenkarten als Instrument der Kundenbindung Erfolgswirkungen von Kundenkartenprogrammen Feldexperiment …Kundenkarten als Instrument der Kundenbindung -- Erfolgswirkungen von Kundenkartenprogrammen -- Feldexperiment mit …
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Konnektivitätstechnologien für digitale Dienstleistungen, Kundenbindung und Kundendialog auf. Es beschreibt die Transformation vom … neuen Chancen sich für den Dialog mit den Kunden und die Kundenbindung durch Data Driven Marketing eröffnen. Basierend auf … Kundenbindung und Big Data Analytics durch Connected Cars Der Autor Prof. Dr. Heinrich Holland lehrt an der Hochschule Mainz. Er war …
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(supporter) ein konsumorientierter Fantypus (customer) herausgebildet. Zur verbesserten Fan- bzw. Kundenbindung haben daher …
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In his research, Sören Köcher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude of a loyalty program medium-i.e. the sheer number of points, miles, or stamps credited for every purchase and required for reward redemption-on the central consumer decisions in loyalty program...
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Customers consider many crucial factors, even subconsciously, when purchasing a product or engaging a service provider, consequently building a sense of trust which is decisive towards their user experience through to customer experience. This book helps companies understand how to structurally...
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