//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Schmalenbach business review : sbr"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Die Wertschöpfungskette des Ha...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
B-to-B-Marketing
1
Brand
1
Brand Associations
1
Brand Strengths
1
Brand image
1
Brand management
1
Business game
1
Business-to-Business Markets
1
Business-to-business marketing
1
Consumer behaviour
1
Country Effects
1
Deutschland
1
Economies of Scale
1
Game theory
1
Germany
1
Higher education institution
1
Higher education staff
1
Hochschule
1
Hochschullehrer
1
Industry Effects
1
Konsumentenverhalten
1
Lieferantenmanagement
1
Markenartikel
1
Markenführung
1
Markenimage
1
Marketing management
1
Marketingmanagement
1
Planspiel
1
Productivity
1
Produktivität
1
Publication Productivity
1
Returns to scale
1
Skalenertrag
1
Spieltheorie
1
Student Satisfaction Rating
1
Students
1
Studierende
1
Supplier relationship management
1
Theorie
1
Theory
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
4
Aufsatz in Zeitschrift
4
Language
All
English
4
Author
All
Albers, Sönke
3
Fischer, Marc
1
Frey, Bruno S.
1
Krafft, Manfred
1
Lennartz, Eric M.
1
Marks, Ulf G.
1
Peters, Kay
1
Rost, Katja
1
more ...
less ...
Published in...
All
Schmalenbach business review : sbr
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
49
Journal of business economics : JBE
23
Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business
15
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
15
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
12
Die Betriebswirtschaft : DBW
11
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
10
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
9
EconStor Preprints
8
Journal of marketing research : JMR
8
BuR - Business Research
7
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
6
Marketing : journal of research and management
6
Springer eBook Collection / Business and Economics
6
SpringerLink / Bücher
6
Arbeitsbericht / Universität Lüneburg, Fachbereich Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
4
Arbeitspapiere des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
4
Arbeitspapiere des Instituts für Betriebswirtschaftslehre, CAU Kiel
4
Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Innovation, Neue Medien und Marketing, Institut für Betriebswirtschaftslehre, Universität Kiel
4
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
4
German economic review
4
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
4
Internationales Direktmarketing : Grundlagen, Best Practice, Marketingfakten
4
MSI reports : working paper series
4
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
4
Arbeitsberichte des Fachbereichs Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
3
Arbeitsberichte des Fachbereichs Wirtschafts- und Sozialwissenschaften / Hochschule Lüneburg
3
Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Innovation, Neue Medien und Marketing
3
Internet
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
3
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
3
Business research
2
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel - Betriebswirtschaftliche Institute - Lehrstuhl für Innovation, Neue Medien und Marketing - Publikationen
2
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
2
DUV / Wirtschaftswissenschaft
2
Dialogmarketing im Dialog : Festschrift zum 10-jährigen Bestehen des Siegfried Vögele Instituts
2
Digitale Fachbibliothek
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Drivers of B2B brand strength : insights from an international study across industries
Lennartz, Eric M.
;
Fischer, Marc
;
Krafft, Manfred
; …
- In:
Schmalenbach business review : sbr
67
(
2015
)
1
,
pp. 114-137
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010471712
Saved in:
2
Esteem indicators : membership in editorial boards or honorary doctorates ; discussion of "quantitative and qualitative rankings of scholars" by Rost and Frey
Albers, Sönke
- In:
Schmalenbach business review : sbr
63
(
2011
)
1
,
pp. 92-98
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008807372
Saved in:
3
What drives publication productivity in German business faculties?
Albers, Sönke
- In:
Schmalenbach business review : sbr
67
(
2015
)
1
,
pp. 6-33
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010471735
Saved in:
4
Experiments in competitive product positioning : actual behavior compared to nash solutions
Marks, Ulf G.
;
Albers, Sönke
- In:
Schmalenbach business review : sbr
53
(
2001
)
3
,
pp. 150-174
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001590069
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->