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~isPartOf:"Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing"
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Verbraucher
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Brand
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Consumer behaviour
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Markenartikel
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Preispolitik
2
Wahrnehmung
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Assoziatives Gedächtnis
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Befragung
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Markenpolitik
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Marketing theory
1
Marketingtheorie
1
Marktforschung
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Perception
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Preismanagement
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Pricing strategy
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Product information
1
Produktinformation
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Service industry
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Visualisierung
1
Visualization
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Type of publication
All
Book / Working Paper
7
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
4
Thesis
3
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
2
Language
All
German
7
Author
All
Engelmann, Marc
2
Schnitzer, Tobias
2
Hermanns, Arnold
1
Illek, Alexandra
1
Tostmann, Thomas M.
1
Published in...
All
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
Бизнес Информ
35
SpringerLink / Bücher
30
International journal of consumer studies
25
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
21
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
19
Ovidius University Annals, Economic Sciences Series
16
NBER working paper series
15
The AMFITEATRU ECONOMIC journal
15
Marketing theory
14
Springer eBook Collection
13
Управление большими системами: сборник трудов
13
Europäische Hochschulschriften / 5
12
Journal of retailing and consumer services
12
European research studies
11
Известия Тульского государственного университета. Экономические и юридические науки
11
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales
10
Journal of business research : JBR
10
MPRA Paper
10
NBER Working Paper
10
Research
10
The 21st century consumer: vulnerable, responsible, transparent? : proceedings of the International Conference on Consumer Research (ICCR) 2016
10
Working Papers / eSocialSciences
10
Journal of advertising
9
Journal of advertising research
9
Вестник Астраханского государственного технического университета. Серия: Экономика
9
Проблемы современной экономики
9
Campus / Forschung
8
Campus Forschung
8
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
8
Food policy : economics planning and politics of food and agriculture
8
Konsum und Verhalten
8
Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten
8
TERRA ECONOMICUS
8
The American economic review
8
Вестник Южно-Уральского государственного университета. Серия: Экономика и менеджмент
8
Annals - Economy Series
7
Brookings Papers on Economic Activity
7
Schriftenreihe Merkur : Schriften zum innovativen Marketing-Management
7
Transformative consumer research for personal and collective well-being
7
more ...
less ...
Source
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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Konsument und Werbewirkung : das phasenorientierte Werbewirkungsmodell
Hermanns, Arnold
-
1979
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000077433
Saved in:
2
Visuelle Markenforschung : Leistungsfähigkeit von Collagen in der Unternehmenspraxis
Illek, Alexandra
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008859244
Saved in:
3
Die Komplexität von Preissystemen : theoretische Fundierung, Kundenwahrnehmung und Erfolgsfaktoren
Engelmann, Marc
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003860798
Saved in:
4
Fehler des Quellengedächtnisses : theoretische Grundlagen und empirische Erkenntnisse
Schnitzer, Tobias
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003722642
Saved in:
5
Die Komplexität von Preissystemen : theoretische Fundierung, Kundenwahrnehmung und Erfolgsfaktoren
Engelmann, Marc
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004949440
Saved in:
6
Fehler des Quellengedächtnisses : theoretische Grundlagen und empirische Erkenntnisse
Schnitzer, Tobias
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004919631
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7
Konsument und Kaufentscheidung : Untersuchung zur praktischen Brauchbarkeit von Kaufprozeßmodellen
Tostmann, Thomas M.
-
1982
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427520
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