//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Schriftenreihe Studien zu Bildung und Wissenschaft"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Ethnische Ökonomie als Chance...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Informationstechnik
2
Kommunikationstechnik
2
Technologietransfereinrichtung
2
Deutschland
1
Forschungskooperation
1
Germany
1
Information technology
1
Research collaboration
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Amtsdruckschrift
1
Government document
1
Language
All
German
2
Author
All
Dietert-Vogtland, Renate
2
Kayser, Peter
2
Institution
All
Deutschland / Bundesministerium für Bildung und Wissenschaft
1
Published in...
All
Schriftenreihe Studien zu Bildung und Wissenschaft
Technological economics
4
Zulieferermarkt im Wandel
2
FHTW-Transfer
1
Versicherungswirtschaft : insurance, business, report
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
USB Cologne (EcoSocSci)
1
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Einsatz der Informations- und Kommunikationstechnologie in der Transferarbeit : zusammenfassende Ergebnisse eines Entwicklungsprojekts
Kayser, Peter
;
Dietert-Vogtland, Renate
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004111888
Saved in:
2
Einsatz der Informations- und Kommunikationstechnologie in der Transferarbeit : zusammenfassende Ergebnisse eines Entwicklungsprojekts
Kayser, Peter
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013354721
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->