//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung"
~subject:"Customer satisfaction"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Fallstudiensammlung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Wertorientierte Gestaltung von...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Customer satisfaction
Customer value
4
Kundenwert
4
Betriebliche Wertschöpfung
3
Beziehungsmarketing
3
Dienstleistungsmanagement
3
Relationship marketing
3
Service management
3
Value creation
3
Kundenzufriedenheit
2
Dienstleistungsmarketing
1
Freie Berufe
1
Marketing theory
1
Marketingtheorie
1
Personal banking
1
Privatkundengeschäft
1
Professional services
1
Services marketing
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Fallstudiensammlung
Book section
2
Language
All
German
1
English
1
Author
All
Graf, Albert
1
Maas, Peter
1
Schmitz, Gertrud
1
Published in...
All
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
31
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
10
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
4
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
4
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung
3
Handbook of research on customer engagement
3
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
3
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
2
Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
2
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
2
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
2
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
2
Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
2
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
2
Interdisciplinary management research XVI ; 1
2
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
2
Kundenorientierung im Touristikmanagement
2
Marketing in the new global order : challenges and opportunities
2
Proceedings of the IWEMB 2019 : Third International Workshop on Entrepreneurship in Electronic and Mobile Business : Vestfold, Norway, September 30-October 1, 2019
2
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
2
Recent developments in Vietnamese business and finance
2
Strategies and tools for managing connected consumers
2
The future opportunities and challenges of business in digital era 4.0 : proceedings of the 2nd International Conference on Economics, Business and Entrepreneurship (ICEBE 2019), Bandar Lampung, Indonesia, 1 November, 2019
2
Three essays on success factors of digital and non-digital services
2
3rd International Conference on Global Interdependence and Decision Sciences, December 28-30, 2009, Hyderabad, India
1
AI-driven intelligent models for business excellence
1
Accounting in networks
1
Advances in applied business research : the L.A.B.S. initiative
1
Advances in services innovations
1
Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing : [Workshop Dienstleistungsmarketing 2008]
1
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
1
Artificial intelligence and digital diversity inclusiveness in corporate restructuring
1
Betriebswirtschaftslehre und betriebliche Praxis : Festschrift für Horst Seelbach zum 65. Geburtstag
1
Branding and sustainable competitive advantage : building virtual presence
1
Bringing the Soul Back to Marketing : Proceedings of the 2023 AMS World Marketing Congress, Canterbury, UK, July 11-14, 2023
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Customer value from a customer perspective : a comprehensive review
Graf, Albert
;
Maas, Peter
- In:
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und …
,
(pp. 59-87)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359525
Saved in:
2
Der kundenseitig wahrgenommene Beziehungswert : eine empirische Analyse im Kontext von Privatkundenlösungen
Schmitz, Gertrud
- In:
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und …
,
(pp. 137-160)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359520
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->