Showing 1 - 4 of 4
This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeting, product and market orientation, employing the Internet and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395863
strategisches Wissen und bietet Impulse für ein gelungenes Beziehungsmanagement mit Kunden sowie eine wettbewerbsfähige Produkt- und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403092
Beziehungsmanagement mit Kunden sowie eine wettbewerbsfähige Produkt- und Preispolitik. Michael Heinz, Mitglied des Vorstandes, BASF SE …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403093
Servicescape and E-servicescape Design Issues in Emerging Markets: Imperatives, Challenges, and Agenda Setting -- Designing the Service Experience for Online Shoppers in Emerging Economies -- Service Issues affecting Consumer Behaviour towards E-commerce Purchases in India -- E-Servicescape in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440042