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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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Einführung und Rahmenbedingungen: Die veränderte Perspektive -- Management nach der Corona-Krise -- Ein besseres Verständnis für Big Data -- Die Eckpunkte für das Kundenwert-zentrierte Management -- Kernfunktion Kundennutzen -- Kernfunktion Pricing -- Kernfunktion Kosten -- Die...
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Was sind Fan-Kunden und was bedeutet Emotionale Kundenbindung? -- Der Fan-Indikator -- Der Wert des Fan-Kunden als Wertschöpfungspartner und Botschafter -- Die Fan-Quote als KPI -- Das Fan-Portfolio zur Segmentierung der gesamten Kundenlandschaft -- Best Practice: Der Fanfocus Deutschland mit...
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Warum sollten Sie Wissen verschenken? -- Was bringt Content Marketing für Ihren Unternehmenserfolg? -- Wie lässt sich Content Marketing professionell umsetzen? -- Welches ist das wichtigste Problem Ihrer potenziellen Kunden und welche Lösungen haben Sie parat? -- So funktioniert Content...
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1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
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The overall goal of this book is the identification of design features and prerequisites for a CRM-system, which contribute to an increase in sales and the overall development of corporations in the packaging industry. Particular attention is paid to the identification of requirements of a...
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1. Digital Business in Africa: Social Media and Related Technologies – An Introduction -- 2. Ethical Social Media Marketing in Africa -- 3. The Benefits and Challenges of Social Media Marketing: Experience from Small and Rural-Based Entrepreneurs in the Vhembe District of Limpopo Province,...
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Part-I:The Convergence -- Chapter 1:Consumer Dynamics -- Chapter 2:Social Media and Markets -- Chapter 3:Relationship Strategy -- Part-II:The Shift -- Chapter 4:Neurobehavioral Perspectives -- Chapter 5:Rethinking Marketing -- Chapter 6:The Agile Mind-set -- Part-III:Window to the Future --...
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Der aktuelle Stand des Marketings -- Das neue Paradigma: H2H-Marketing: Das H2H-Marketing-Modell: Die drei einflussreichen Faktoren (Design Thinking, Die Service-Dominant Logic, Digitalisieurung) -- H2H-Mindset: Die Basis -- H2H-Management: Vertrauen und Marke in den Fokus rücken...
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Study I: Definition and Conceptualization of Customer Inspiration -- Motivation -- Literature Review -- A Qualitative Study to Define Customer Inspiration -- Results -- Discussion -- Study II: Measurement Model of Customer Inspiration -- Motivation -- Theoretical Background -- Conceptualization...
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