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Der Werbemarkt heute -- Ökonomische Theorie und Werbung -- Der ökonomische Nutzen der Werbung -- Geschäftsmodelle von … Agenturen -- Zukunft der Werbung und der Agenturen. …Ralf Nöcker beleuchtet in diesem Buch Werbung und Agenturen erstmals aus ökonomischer Perspektive und widmet sich dabei …
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This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. It specifically relates to the increasing power of consumers in the (digital) marketing process and discusses the challenges this may bring...
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Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
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1. State of Play -- 2. Recipe for Good Media Research -- 3. How Advertising Works (So Far) -- 4. The Evolution of Media Buying -- 5. The Attention Economy is Coming (Fast) -- 6. Buying the Best Impression -- 7. Creating the Best Impression -- 8. Who Should You Impress (and Where Are They...
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Sandra Lenzen untersucht den Einfluss der Kreativität eines Werbespots auf die psychologische Werbewirkung sowie auf das Social Media Engagement und kombiniert hierbei Befragungs- mit Verhaltensdaten. Die Autorin zeigt den Lebenszyklus eines YouTube Werbespots sowie den Einfluss verschiedener...
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-- Story-Design und Ideenfindung -- Textsorten der Werbung 1: Headline, Slogan und Claim -- Textsorten der Werbung 2 …: Fließtexte -- Textsorten der Werbung 3: Fließtexte 2 -- Inspiration durch Erzählstrukturen -- Storytelling für Direct Mailing und … Werbung – Bullshit-Bingo Stilkunde für Werbetexte So überwinden Sie Schreibblockaden Das Know-wow der besten Werbetexte – mit …
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1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from...
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1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives -- 2. SMEs Adoption of Artificial Intelligence-Chatbots for Marketing Communication: A Conceptual Framework for an Emerging Economy -- 3. Integration of Augmented Reality (AR) and...
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1. Introduction to Marketing Effectiveness and the SMEs -- 2. Marketing Effectiveness and Accountability with Implications and Applications for SMEs -- 3. Knowledge and Marketing Effectiveness with Implications and Applications for SMEs -- 4. A Qualitative Inquiry into Marketing Effectiveness of...
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Part 1: Public Sector Marketing Communications and Brand Management -- Chapter 1: Introduction to Public Sector Marketing Communications in Africa -- Chapter 2: Public Sector Branding in Africa: Some Reflections -- Chapter 3: Marketing Communications Strategies for Public Transport Organisations...
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