Showing 1 - 10 of 209
. Digital Marketing Adoption Framework for Small Businesses in Egypt: A Grounded Theory Approach -- Chapter 15. Islamic …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013170822
Das dreibändige Lehrbuch „Quantitative BWL“ stellt die theoretischen quantitativen Grundlagen der betrieblichen Entscheidungen und des marktwirtschaftlichen Umfelds dar. Es ist für Studierende der Wirtschaftswissenschaften und des Wirtschaftsingenieurwesens im Bachelor- und Masterprogramm...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403105
Dieses umfassende Arbeitsbuch ergänzt das bewährte Lehrbuch Allgemeine Betriebswirtschaftslehre. Es deckt mit seinen … zahlreichen Aufgaben und ausführlichen Lösungen alle im Lehrbuch behandelten Gebiete der Betriebswirtschaftslehre ab. Damit dient … aktualisiert. Damit wurde das Arbeitsbuch wiederum an die aktuelle Auflage des Lehrbuchs Allgemeine Betriebswirtschaftslehre …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013431277
Potential Tourists -- Intelligent Packaging as a Dynamic Marketing Tool for Tourism -- Intelligent Ticket with Augmented Reality … Performances.-Higher Education and Innovation in the Non-profit Sector -- Marketing Decisions of Young Product Designers: A Study … Facebook Brand Pages in Greece -- Blockchain Applications in Tourism and Tourism Marketing: A Short Review -- Comparisons of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399308
Current approaches to the transposition of sustainability in higher education institutions -- Current approaches to employability transfer in higher education -- Trends and developments in higher education in the context of knowledge society with focus in the field of business economic studies...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519892
„Dieses Lehrbuch zur Allgemeinen Betriebswirtschaftslehre vermittelt für Bachelor-Studierende in sehr prägnanter Weise … Betriebswirtschaftslehre.“ Prof. Dr. Dr. h.c. Sönke Albers, KLU, Hamburg „Dieses kompakte, zeitgemäße Grundlagenwerk stellt das gesamte … ausgezeichnete Lehrbuch von Thomas Hutzschenreuter ist eine profunde Einführung in die Betriebswirtschaftslehre, die Studenten im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655202
in Marketing und Betriebswirtschaftslehre -- Entwicklungslinien der quantitativen Marketingforschung im deutschsprachigen … Raum -- Zur Entwicklung auf dem Arbeitsgebiet der Unternehmensfinanzierung als Teil der deutschen Betriebswirtschaftslehre … Wirtschaftswissenschaften -- Der Bock als Gärtner - Vom Wachsen und Werden der ökologisch orientierten Betriebswirtschaftslehre -- Das …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013287745
Part I: The Journey to the Land of Unknown -- Chapter 1: The Nature of Research -- Chapter 2: Scientific Method -- Chapter 3: The Research Process -- Part II: Preparation for Research -- Chapter 4: Formulating a Research Problem -- Chapter 5: Review of Literature -- Chapter 6: Research Design --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814698
1. Hosting a Successful Metamodern Party: Mixed Methods Management Research on the Web 2.0+; Anna K. Zarada, George G. Panigyrakis and Eugenia Tzoumaka -- 2. Why Consumer Psychology Needs Neurophilosophy; Paul M. W. Hackett and Gordon R. Foxall -- 3. Emotivity and Ephemera Research; Kip Jones --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395802
Part I. Religiosity, Spirituality, and Business -- Chapter 1. Corporate Society, the Foundation of Order, and “Quaker Codes” -- Chapter 2. Management of Miracles and Pilgrimage: A Comparative Study of Votive Offering in Europe and Japan -- Chapter 3. Spiritual Leadership: Background, Theory...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398459