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This book provides a critical analysis of visual images of British and international finance during the nineteenth century. Its focus is on the financiers themselves, contrasting the depiction of the respectable Merchant Princes with the less than perfect charlatans (white-collar criminals) who...
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Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Institution: designed system faced by Ming merchants -- Chapter 3: Monopoly …: merchants and monarchy -- Chapter 4: Taxation: levy on merchants -- Chapter 5: International Trade: merchants’ predicament and … opportunities -- Chapter 6: Consumption: two pairs of thought involving merchants -- Chapter 7: Ranking: scholars, merchants …
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Kaufleute -- Rolle der Kaufleute im Außenhandel -- Debatten über Gerechtigkeit, Profit, Sparsamkeit und Luxus -- Die Ordnung der …Dieses Buch erforscht die wichtige Rolle der Kaufleute im frühen modernen China. Im Gegensatz zu den europäischen … erwirtschafteten. In dieser Monographie soll untersucht werden, ob sich die Stellung der Kaufleute im Ming-Reich im Vergleich zu ihren …
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Neun Kardinalfehler im B2B-Vertrieb, auf die Sie gut verzichten können -- Der Führungsfehler -- Der Strategiefehler …Dieses Buch beschreibt neun Kardinalfehler im B2B-Vertrieb und konkrete Wege, wie Vertriebsteams Showstopper in … Handeln mit mehr Umsatz und Zufriedenheit belohnen können. Aus dem Inhalt Neun Kardinalfehler im B2B-Vertrieb, auf die Sie gut …
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Anwendungsfälle von Künstlicher Intelligenz im Marketing und Vertrieb mit Praxisbeispielen -- 5 Vom Proof of Concept zum Regelbetrieb. … Marketing und Vertrieb leisten kann. Systematisch und verständlich führt der Autor seine Leser durch die Zukunftswelt, in der … bis zum mittelständischen Unternehmen Herausforderungen und Grenzen von KI in Marketing und Vertrieb Der Autor Laurenz …
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1. Marketing Strategy: A Global Discipline -- 2. The Global Marketing Environment -- 3. Selecting and Entering Global Markets -- 4. Balancing Global Synergies and Local Responsiveness -- 5. Steps in Developing Global Marketing Strategies -- 6. Segmenting Targeting and Positioning in Global...
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Investment in medical institutions -- General regulations -- Establishment of medical institutions as joint venture -- Establishment of medical institutions as wholly-owned subsidiary -- Operation of foreign-invested medical institution -- Distribution of medical devices in China -- Approval...
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Einleitung -- Maschine contrá Mensch – Machen Vergleichsportale den Beruf des Finanz- und Vermögensberaters überflüssig? -- Gemeinsam statt einsam! -- Generationenkonflikt -- Her mit dem Fach Finanzwissen! Finanzen in die Schule! -- Frauen wo seid Ihr? Kommt in den Finanzvertrieb! --...
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Inventory Management in Multi-Echelon Networks presents methods to plan inventory in distribution networks. By holistically looking at the supply chain, it shows how safety stocks across all echelons can be optimized if inventory of all levels is taken into consideration. The gap between the...
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This unique book helps business executives to improve their company's business performance by showing how to build an effective and future-proof distribution channel, and adopt effective commercial policies and value-based pricing strategies. For the first time, an ex-McKinsey consultant and...
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