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1. Introduction -- 2. Exploring the reasons behind the adoption of international norms -- 3. Closing the implementation gap with Transnational Experience and Expertise Networks -- 4. Local Content policies: aiding or harming internationalization? -- 5. The international norm on world-class...
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Ein Blick auf die Welt -- Konfrontation statt Kooperation in der Welt vor Covid-19: Vom Systemwettbewerb zum Systemkonflikt -- Ökonomische Einordnungen zu Covid-19: Globalisierung im Lockdown -- Transformation im Systemkonflikt: Die Stunde der Hierarchien -- Perspektiven der Globalisierung:...
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Einleitung und Problemstellung -- Leitfragen und Ziele -- Medienwandel und Medienzukunft -- Medienförderung -- ORF-Reform -- Medien und Staat -- Journalismus und Management -- Medieninnovation und Neue Designs -- Alles anders, alles neu.
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Video Game Experiential Marketing in Tourism: Designing for Experiences -- Mixed reality for Generation Z in cultural heritage tourism -- Virtual Reality: A Simple Substitute or New Niche? -- Video Games as a Media for Tourism Experience -- Travel planning for families with a disabled child, and...
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Dedication -- Foreword -- Preface -- Acknowledgements -- About the Book -- About the Author -- List of Abbreviations -- 1. Introduction -- 2. Transformative Nature of the Knowledge Workspace -- 3. Towards a Digitized Workspace -- 4. The Virtual Reality Workspace -- 5. Concluding Thoughts,...
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Geschäftsmodell-Innovation mit Mixed Reality -- Mixed Reality: Anwendungsbereiche, Prozess zur AR-/VR-Anwendung, Nutzen und Grenzen -- Geschäftsmodell-Innovationen: Wert für den Kunden und Erträge für das Unternehmen -- Geschäftsmodell-Innovationen im Bereich Mixed Reality --...
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This book presents a collection of the latest research in the area of immersive technologies, presented at the International Augmented and Virtual Reality Conference 2018 in Manchester, UK, and showcases how augmented reality (AR) and virtual reality (VR) are transforming the business landscape....
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This book addresses the neglect of visual creativities and content, and how these are commercialised in the music industries. While musical and visual creativities drive growth, there is a lack of literature relating to the visual side of the music business, which is significant given that the...
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Die Autoren untersuchen in diesem essential, welche Rolle Virtual Reality zukünftig im Tourismus spielen wird. Zu diesem Zweck vergleichen sie die beiden verwandten Technologien Virtual Reality und Augmented Reality miteinander und beschreiben aktuelle Anwendungsbereiche im Tourismus....
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Technische Grundlagen zur Darstellung von virtuellen Inhalten -- Historische Entwicklung von Virtual und Augmented Reality -- Aktueller Überblick über Hardware und Software und den Stand der Technik -- Im Markt erfolgreiche Anwendungen in verschiedensten Bereichen digitaler Produktion und...
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