Showing 1 - 10 of 90
1. Prolegomenon -- 2. Agricultural Development Mode: Relevant Theoretical Research at Home and Abroad -- 3. The Transformation of China’s Agricultural Development with Multiple Goals under Resource and Environmental Constraints -- 4. The Transformation of the Utilization Mode of Elements and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399621
1. Introduction -- 2. Economic Development, Sustainable Development and Agriculture -- 3. Sustainability of Agricultural Systems -- 4. Challenges of Sustainable Agriculture in Developing Countries -- 5. Challenges of Sustainable Agricultural Development in High-Income Countries -- 6. Pathways to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399222
Modellierung bzw. Berücksichtigung von Unsicherheit durch Prognose, Lagerhaltungsstrategien, Sicherheitsbestände, Szenariotechnik sowie stochastische Optimierung -- Planungsverbesserung durch Resource-Constrained Project Scheduling -- Losbildung unter Kapazitätsbeschränkungen -- Clearing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012660144
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Workload and Cycle Time in the Production Unit -- Chapter 3. Production Planning and Control Frameworks -- Chapter 4. The Workload Control Approach -- Chapter 5. Planning Models with Stationary Fixed Lead Times -- Chapter 6. Time - Varying Lead Times and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399267
Ausgestaltung des betrieblichen Produktions-Controllings -- Informationsfluss an der Schnittstelle Fertigung und Controlling -- Ganzheitliche Steuerung unter Berücksichtigung betriebswirtschaftlicher und produktionstechnischer Belange -- Erfolgsfaktoren eines wirksamen Produktions-Controllings...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402754
Valentin Schmidt präsentiert differenzierte Ergebnisse über die Auswirkungen des Konzepts der Lean Production auf die Performance eines Produktionssystems. Mit der vorgestellten Methodik zur Messung der Performance werden sowohl Aussagen über die Effizienz als auch Effektivität einer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403110
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819074
Chapter 1 Introduction to Marketing Communications: Setting the Scene for Emerging Economies -- Chapter 2 Customer Value and Marketing Communications -- Chapter 3 Cultural Values and Marketing Communications in Emerging Markets -- Chapter 4 Bibliometric Review and Direction for Integrated...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655221
Was ist Situatives-Content-Marketing (SCM)? -- Warum situativer Content immer funktioniert -- Die Situative-Content-Marketing-Strategie (SCMS) für B2B und B2C -- Ziele der SCMS (Situative-Content-Marketing-Strategie) -- Das Situative-Content-Marketing-Wirkmodell im Praxiseinsatz -- Bewährte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627255