Showing 1 - 10 of 166
Hochschule Niederrhein. Ihre Tätigkeitsschwerpunkte liegen im Bereich Marktforschung, Marketing-Controlling und Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814664
Hypothesen zur Marktforschung Datenbeschaffung Präferenzen und Kaufverhalten Wettbewerbsposition des Unternehmens Technische …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403105
Response Models for Marketing Management -- Markets, Data, and Sales Drivers -- Market Response in Stationary Markets -- Design of Static Response Models -- Design of Dynamic Response Models -- Parameter Estimation and Model Testing -- Market Response in Evolving Markets -- Single Marketing Time...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523155
competition and risk, international banking, antitrust issues, and capital regulation. New to this edition, which has been updated … throughout, is a broadened consideration of alternative theories of competition among banks, which includes discussions of such … issues as the implications of large increases in bank reserve holdings in recent years, effects of nonprice competition …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013449006
Was ist Situatives-Content-Marketing (SCM)? -- Warum situativer Content immer funktioniert -- Die Situative-Content-Marketing-Strategie (SCMS) für B2B und B2C -- Ziele der SCMS (Situative-Content-Marketing-Strategie) -- Das Situative-Content-Marketing-Wirkmodell im Praxiseinsatz -- Bewährte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627255
Value propositions and service ecosystems from a service-dominant logic perspective -- The evolution of value propositions -- Perceived value propositions of service ecosystems -- Orchestrating service ecosystems through value propositions -- Towards a management framework for service ecosystems.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399773
Grundlagen der Preiskommunikation -- Strategische Aspekte der Preiskommunikation -- Preisveränderungskommunikation -- Spezielle Herausforderungen und Anwendungsfelder der Preiskommunikation in B2B-Märkten -- Spezielle Herausforderungen und Anwendungsfelder der Preiskommunikation in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402982
Markenpositionierung an FMCG-Märkten -- Neuroökonomische Forschung als Ansatz zur Bestimmung des Repositionierungsspielraums von FMCG-Marken -- Empirische Untersuchung und Poistionierungsempfehlungen für die Untersuchungsmarken.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016455
Ralf Nöcker beleuchtet in diesem Buch Werbung und Agenturen erstmals aus ökonomischer Perspektive und widmet sich dabei makroökonomischen Fragen ebenso wie einzelwirtschaftlichen Themen. Dabei folgt er einer einfachen Systematik – vom Allgemeinen zum Besonderen. Er skizziert den heutigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627277
-- Bargaining theory and Pareto optimality -- Bayesian games and mechanism design -- Perfect competition and competition policy … and mechanism design Perfect competition and competition policy Contracts and principal-agent theories The author Prof. Dr …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615563