Showing 1 - 10 of 218
chapter1. The History of China’s Economic Structure Management -- chapter2. The Birth of Chinese Modern Economic Structure -- chapter3. Economic Structure Management Settings -- chapter4. Structural Reform Agenda -- chapter5. Investment Flows Dynamics by Investment Entity Types -- chapter6....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399326
Preface -- Part I Background -- Chapter 1 Fundamental Issues in This Book -- Part II Topological Structure -- Chapter 2 Recognize the Trade Roles of Industrial Sectors -- Chapter 3 Probe the Industrial Linkages Reasonably and Effectively -- Chapter 4 Find the Vital Industrial Sectors and IO...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819066
Einleitung -- Customer Engagement als Forschungsgegenstand -- Customer Engagement - ein theoretisch konzeptioneller Bezugsrahmen -- Untersuchungsmodell und Hypothesen -- Empirische Überprüfung des Untersuchungsmodells -- Zusammenfassung und Diskussion.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627339
1 Dawn of Corporate Governance: Japan must change -- 2 Cash Valuation Assessment of Japanese Corporations: When 100 yen is Valued at 50 yen -- 3 Abenomics Requires Enhancement of Corporate Value via ROE -- 4 Equity Spread and Value Creation -- 5 Value Creative Investment Criteria -- 6 Optimal...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256175
Einführung -- Einfluss der Digitalisierung auf die Struktur und den Wettbewerb im TV-Markt -- Kooperationen und Netzwerke auf TV-Märkten als Antwort auf veränderte Wettbewerbssituationen und als Mittel zur Erzielung von Wettbewerbsvorteilen -- Implikationen für die Entwicklung eines...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814827
filling the gap between service science and recent research of the platform economy and paves the way for future service … platform economy and for practitioners strategizing for scalable service platforms. Chapters 4 and 10 are available open access … Sharing Economy Platform: The Airbnb Case -- Chapter 13: Back to the Future: A Revelation of Conventional Platform Preference …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396790
Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398888
Value propositions and service ecosystems from a service-dominant logic perspective -- The evolution of value propositions -- Perceived value propositions of service ecosystems -- Orchestrating service ecosystems through value propositions -- Towards a management framework for service ecosystems.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399773
Pie-Expansion, Pie-Sharing und Opportunismus -- Automobilhersteller, Abnehmer und Lieferanten -- Lieferanten-Abnehmer Entwicklungspartnerschaften -- Lieferantenbewertung und -auswahl -- Lieferantenentwicklung und -integration
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402473
Sharing Economy an der Hochschule Bonn-Rhein-Sieg. Christina Pakusch promoviert über neue Mobilitätskonzepte in der Sharing … Economy an der Hochschule Bonn-Rhein-Sieg. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402741