Showing 1 - 10 of 102
1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814697
1. Why a marketing perspective on corporate communication? -- 2. From corporate communication to corporate interaction -- 3. A critical discourse on today´s corporate communication -- 4. What the brave new world of corporate communication looks like -- 5. How to reengineer corporate...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013327924
Part 1: Public Sector Marketing Communications and Brand Management -- Chapter 1: Introduction to Public Sector Marketing Communications in Africa -- Chapter 2: Public Sector Branding in Africa: Some Reflections -- Chapter 3: Marketing Communications Strategies for Public Transport Organisations...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013392534
Nachhaltigkeitskommunikation -- PR-Newsrooms und Corporate Newsrooms -- Multimedia Storytelling in Newsrooms -- Intersystembeziehungen von Journalismus und Public Relations -- Entscheidungsstrategien journalistischer Start-ups -- Qualitätsjournalismus als Bedingung für glaubwürdige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013185620
Das Handbuch bietet einen umfassenden Überblick über die Grundlagen, Rahmenbedingungen, Einsatzfelder, Instrumente und Maßnahmen des Public-Affairs-Managements. Es vermittelt grundlegendes Know-how über die Funktionsweisen, Potenziale und auch Risiken strategischer Kommunikation, die auf das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012698688
Public Relations in a Social Media World -- Interpreting Human Communication: On- and Offline -- Language Practice: Online and in an Social Network Environment -- Appropriate Communication in Social Networking Sites.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399383
Reputation in der Postmoderne -- Datengetriebenes Reputationsmanagement -- Kommunikationsmanagement: Themensteuerung für den guten Ruf -- Public Affairs Management für gesellschaftliche Akzeptanz -- Thought Leadership und Reputation -- Issues Management als Schutzschirm vor Krisen -- Kein New...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440001
Dieses kompakte Lehrbuch bietet Studierenden und Berufseinsteigern einen übersichtlichen und schnellen Zugang zu den relevanten Aspekten der Public Relations. Dies ermöglicht ihnen einen souveränen Umgang mit PR-Fragestellungen in Theorie und Praxis. Wer PR-Maßnahmen optimieren möchte, muss...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402788
Grundlagen, Konzepte und Herausforderungen -- Rahmenbedingungen des Kommunikationsmanagements -- Soziologische, kulturelle und psychologische Einflussfaktoren -- Zieldefinition, Planung und Evaluation der Unternehmenskommunikation -- Strukturen, Prozesse und Akteure des Kommunikationsmanagements...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040833