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Stellen Sie sich vor, ein demokratischer Staat muss ein komplexes Problem lösen. Der Lösung muss eine Mehrheit der Bevölkerung zustimmen. Es stehen zwei Lösungen zur Wahl: Eine komplizierte, die schwer zu verstehen ist, das Problem aber löst und eine einfache, die leicht verständlich...
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This book provides an introduction to the theory of support-bargaining and money-bargaining. Support-bargaining arises from the propensity of all individuals to seek the support of those around them and is the underlying mechanism of democratic societies. It is also the underlying mechanism of...
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Introduction -- Competition in the Service of Self-Esteem -- The Emergence of Canons -- Scientific Communication: A Vanity Fair? -- The Economy of Attention in the Age of Neoliberalism -- Deconstruction and the Fusion of Culture and Commerce -- Social Media and the Ecology of Emotion -- Moral...
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-- Explorative Untersuchung des Informationsverhaltens von B2B-Käufern im digitalen Zeitalter -- Informationsverhalten auf B2B …Maximilian Lüders widmet sich dem Online-Informationsverhalten von Business-to-Business-Käufern. Die Erforschung … wissenschaftliche Literatur hierzu weitestgehend. Der Autor ergründet in zwei empirischen Studien das (Online-)Informationsverhalten von …
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Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Know Your Limits -- Chapter 3: See the Unseen -- Chapter 4: Unintended Consequences -- Chapter 5: When More is Better -- Chapter 6: Everything has a Price -- Chapter 7: Map the Environment -- Chapter 8: Establish a theory -- Chapter 9: Conclusion.
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Modell zur Erklärung der Bedeutung von Online Word-of-Mouth für Konsumenten -- Funktionen der Informationssuche in Online Word-of-Mouth -- Einfluss der Glaubwürdigkeit von Informationen auf die Nutzung von Online Word-of-Mouth -- Einflussfaktoren der Bedeutung von Online Word-of-Mouth für...
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1. Introduction: People, tensions and impact in university interactions -- 2. PhDs with industry partners – assessing collaboration and topic distribution using a text mining methodology -- 3. The heterogeneous impact of academic patent characteristics on firms’ economic performance -- 4....
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Chapter 1. Innovation and Commercialisation in Small Firms -- Chapter 2. Conceptual Foundations of the Book -- Chapter 3. The Decision to Innovate -- Chapter 4. Screening Opportunities -- Chapter 5. The Business Model and Innovation Strategy -- Chapter 6. Managing Uncertainty -- Chapter 7....
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Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Measuring the Performance of Knowledge Value-Added in University-Industry Collaborative Innovation -- Chapter 3: Efficiency Evaluation of Knowledge Flow in University-Industry Collaborative Innovation in China -- Chapter 4: Big Five Personality Traits and...
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Chapter 1. Introduction: Perspectives on Reimagining Sustainable Organization -- Part I. Facing the Unknown -- Chapter2. Travelling Leadership Ideas as a Business Virus -- Chapter 3. Possibilities and Missing Links in Knowledge and Management Research -- Part II. Looking for Productive Practices...
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