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1 Dawn of Corporate Governance: Japan must change -- 2 Cash Valuation Assessment of Japanese Corporations: When 100 yen is Valued at 50 yen -- 3 Abenomics Requires Enhancement of Corporate Value via ROE -- 4 Equity Spread and Value Creation -- 5 Value Creative Investment Criteria -- 6 Optimal...
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heimliche Zentrum der Handlungssteuerung -- Macht, Politik, Ethik: Helle und dunkle Seiten von Unternehmen. Entscheidungen …
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Einleitung -- Unternehmen und technologischer Wandel als Teile der Gesellschaft -- Konzepte zur …
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Preface -- Part I Background -- Chapter 1 Fundamental Issues in This Book -- Part II Topological Structure -- Chapter 2 Recognize the Trade Roles of Industrial Sectors -- Chapter 3 Probe the Industrial Linkages Reasonably and Effectively -- Chapter 4 Find the Vital Industrial Sectors and IO...
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langfristiges Wachstum von Unternehmen. Neben dem Kaufverhalten können Kunden Wert für ein Unternehmen schaffen, indem sie neue …
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Einführung -- Einfluss der Digitalisierung auf die Struktur und den Wettbewerb im TV-Markt -- Kooperationen und Netzwerke auf TV-Märkten als Antwort auf veränderte Wettbewerbssituationen und als Mittel zur Erzielung von Wettbewerbsvorteilen -- Implikationen für die Entwicklung eines...
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This book offers a service science perspective on platform orchestration and on collaborative consumption, providing an overview of research topics related to service dominant logic in multi-sided markets. The chapters give an international and multi-disciplinary overview of the current topics...
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In recent years, Alternative Food Networks (AFNs) have been a key issue both in the scientific community and in public debates. This is due to their profound implications for rural development, local sustainability, and bio-economics. This edited collection discusses what the main determinants...
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Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
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Value propositions and service ecosystems from a service-dominant logic perspective -- The evolution of value propositions -- Perceived value propositions of service ecosystems -- Orchestrating service ecosystems through value propositions -- Towards a management framework for service ecosystems.
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