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Was man mit Sprache bewirken kann -- Mit der Sprache handeln -- Führen – ein anthropologisches Grundphänomen -- Menschen fördern -- Menschen fordern -- Anderen etwas erklären -- Menschen begeistern -- Sich zeigen -- Im Gespräch überzeugen -- Menschen zusammenführen -- Stellung nehmen --...
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Warum beschäftigen Sie sich mit diesem Thema? -- Die inhaltliche Vorbereitung einer Präsentation -- Die mediale Vorbereitung einer Präsentation -- Die mediale Aufbereitung einer Präsentation: Veranschaulichung und Visualisierung -- Der Auftritt: Präsentation der Person -- Erprobtes...
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Chapter 1 – Why Public Speaking is an Important Skill -- Chapter 2 – Writing Engaging Presentations -- Chapter 3 – Writing a Synopsis to Draw in Your Audience -- Chapter 4 – Preparing to Give a Talk -- Chapter 5 – Delivering the Talk -- Appendix A - Frequently Asked Questions --...
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Der Realitätsschock erster Arbeitstag -- Das Rüstzeug oder: Die Kompetenzen, die ich habe – und was ich sonst noch so alles bräuchte -- Landkarte der Möglichkeiten – was man mit den Kompetenzen so alles anstellen kann (im studierten Fach und anderswo) -- Und jetzt? – Was sich ab heute...
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Vorwort -- Teil I: Willkommen in der neuen Arbeitswelt -- Vergangenheit: Warum ändert sich gerade jetzt so viel?- Gegenwart: Was tut sich gerade da draußen?- Zukunft: Was bedeutet das alles für die Art, wie wir (zusammen-)arbeiten?- Teil II: Hardware für die neue Arbeitswelt Ausrüstung:...
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Preface -- Part I: Governance Of Banks In The GFC And Beyond Key Field No 5 (Part 1): Introduction To The Relational Corporate Governance Model, Key Code And Advanced Handbook -- Chapter 1. Aims and Approach to Examining The Governance Of Banks In The Global Financial Crisis And Beyond To The...
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1. Market: Why are we so important? -- 2. Purpose: What Value do We Add? -- 3. Good: What Good do We Create? -- 4. Colonization: Who is in the Center and whose Knowledge Counts? -- 5. Inequality. Whom do we exclude? -- 6. Technology: What are we Embracing? -- 7. Ecology: Can Management Education...
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Introduction: Business Education in Times of Disruption and Resilience -- Values and Purpose: Rethinking Executive Education for the Virtual World -- Megatrends Impacting Higher Education After the Pandemic -- The Enlightened Manager: Management and the Humanities -- Business Schools as...
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Part 1. Introduction to neuroscience for corporate communications -- Chapter 1. Why should communicators care about neuroscience? - Chapter 2. The changing landscape -- Chapter 3. Let’s get neurological -- Chapter 4. The body politic -- Part 2. The neurocommunicator’s toolkit -- Chapter 5....
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Part 1 -- Chapter 1: Where was the board? -- Chapter 2: The Faces of Disaster -- Chapter 3: Dealing with the consequences -- Chapter 4: Causes of dysfunctional culture -- {art 4 -- Chapter 5: The subordinated board: Facebook -- Chapter 6: The imbalanced board: Google -- Chapter 7 -- The...
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