Showing 1 - 10 of 331
1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819074
Vom stationären Einzelhandel zum Intelligent Retail -- Bedrohungen des stationären Handels -- Intelligent Retail -- Beispiele für stationären Einzelhandel der Zukunft -- Risiken für Intelligent Retail.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615706
Szenarien für „fitte 2030“ -- Zehn Herausforderungen für Zukunftsmanagement -- Acht Optionen für Banken und Finanzdienstleister -- Stärken-Aufbau durch Strategieentwicklung -- Erarbeiten der strategischen Ausgangssituation -- Identifikation der Strategieentwicklungschancen -- Nachhaltige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012668279
1. Introduction -- 2. Dependence in Buyer-Supplier Relationships – Present State and Future Perspectives -- 3. The Emergence of Dependence and Lock-in Effects in Buyer–Supplier Relationships – A Buyer Perspective -- 4. Managing Distinct Buyer–Supplier Dependencies – A Typological...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398374
Industrie -- Wettbewerb und Kostendruck in der Industrie -- Überblick über das Prozesskostenmanagement -- Das Prozesskostenmanagement im Detail -- Anwendung des Prozesskostenmanagements in der Industrie.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627327
Merkmale guter Moderation -- Methoden richtig einsetzen -- Gruppenprozesse steuern -- Themen und Anlässe unterscheiden -- Organisation und Kontext einbeziehen -- Beziehung und Kontakt herstellen -- Rollenklarheit und Selbstverständnis entwickeln -- Visualisierung wirkungsvoll einsetzen --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615698
Unternehmen. Professor Stefan Luppold leitet den Studiengang „BWL – Messe-, Kongress- und Eventmanagement“ an der DHBW (Duale …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403261
This book describes the cognitive and interpersonal effects of group model building, and presents empirical research on what group model building achieves and how. Further, it proposes an integrated causal mechanism for the effects on participants. There have been multiple previous attempts at...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395817
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
Bedeutung fundierter Bewertungsinformationen zur Gestaltung der Geschäftsbeziehung im Maschinen- und Anlagenbau -- Konzepte zur Bewertung von Kundenbeziehungen im Maschinen- und Anlagenbau -- Entwurf einer produktbasierten Bewertungsmethodik für Kundenbeziehungen im Maschinen- und Anlagenbau...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012799803