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Chapter 1: A Batch Scheduling Model for a Three-Stage Flowshop With Batch Processor and Heterogeneous Job Processor to Minimize Total Actual Flowtime -- Chapter 2: Batch scheduling of unique and common components for a three-stage hybrid flow shop processing different product types with multiple...
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Ergonomie und Ökonomie. Er stellt modellbasierte Analysen zu den Potenzialen des Einsatzes unterstützender Technologien, wie …
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Prozesse in der Intralogistik entstehen neue Herausforderungen an die Ergonomie und Arbeitsgestaltung. Besonders betroffen sind … für die Ergonomie bei intralogistischen Tätigkeiten (Kommissionierung, Versand, Lagerwesen) eingegangen. Zielgruppen sind …
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Herausforderungen für Städte und Immobilienmarktakteure -- Strategiekonzeption (Mitigation/Adaption) -- Fallbeispiele für Stadtentwicklungen nach früheren Pandemien -- Implikationen für Akteure und Nutzungen in Städten (Wohnen, Arbeiten, Versorgen).-Implikationen für die Investition und...
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Food-related Challenges of Modern Society -- The Concept of Food Well-Being -- Internal and External Influences on Food Well-Being -- An Integrated and Holistic Approach Towards an Improved Food Well-Being.
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Introduction -- Theoretical Reasoning on Markets and Market Forms -- The Fundamentals of Retail Management -- Supermarkets and Modern Food Retail Management -- Research Waves on Modern Food Retail in the Global South -- Interim Conclusion on Theoretical and Conceptual Reflections -- Dhaka: The...
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Sustainability) Verortung und Werte sowie Herausforderungen im Konsument*innenverhalten Der österreichische Lebensmitteleinzelhandel …
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1. Einleitung -- 2. Konzeptionelle Grundlagen der persönlichkeitsbasierten Personalisierung -- 3. Studie 1: Persönlichkeit und App-Interface-Präferenzen -- 4. Studie 2: Wirkung persönlichkeitsbasierter Personalisierung -- 5. Schlussbetrachtung.
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Chapter 1: Introduction to Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: Ghana’s Supermarket Chains -- Chapter 2: Modern Retail Marketing and Supermarket Loyalty Cards Programme -- Chapter 3: The TESCO Club Card Loyalty Programme - The Gold Standard -- Chapter 4: The Ghanaian...
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Chapter 1: Growth – an Introduction -- Chapter 2: Growth Rates -- Chapter 3: Global Perspective -- Chapter 4: Strategy and Business -- Chapter 5: Organizational Impact and Corporate Culture -- Chapter 6: Growth Resources –Acquisition -- Chapter 7: Allocation of Resources -- Chapter 8: Market...
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