Showing 1 - 10 of 350
Dieses Buch erklärt, was eine Kultmarke ist und welche Merkmale sie auszeichnen. Der Autor grenzt sie dabei kritisch von dem typischen Kultverständnis und Hype ab. Anhand von zahlreichen inspirierenden Beispielen, die auf die neun vom Autor ausgewählten relevanten Kundenmerkmale einzahlen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401707
1. Marketing Strategy: A Global Discipline -- 2. The Global Marketing Environment -- 3. Selecting and Entering Global Markets -- 4. Balancing Global Synergies and Local Responsiveness -- 5. Steps in Developing Global Marketing Strategies -- 6. Segmenting Targeting and Positioning in Global...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012821399
Grundlagen der identitätsbasierten Markenführung -- Strategisches Markenmanagement -- Operatives Markenmanagement -- Identitätsbasiertes Markencontrolling -- Identitätsbasierter Markenschutz -- Internationale identitätsbasierte Markenführung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627266
Social Media Influencer in der Markenführung -- Theoretische Grundlagen und Herleitung des Untersuchungsmodells -- Empirische Analyse zur Wirkung des Brand-Fits und des SMI-Attachments im Influencer Branding -- Schlussbetrachtung und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627344
The knowledge on how to influence user engagement metrics and thereby brand visibility plays a crucial role in influencer branding – both for social media influencers as well as marketers. Based upon two holistic empirical models and the analysis of real-world data, Tanja Fink is able to show...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615792
The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192306
Grundlagen digitaler Markenführung -- Rahmenbedingungen der Markenführung -- Integration der digitalen Markenführung in die klassische Markenführung -- Customer-Experience-Management -- Content-Marketing -- Customer-Engagement-Management -- Rating- und Review-Management --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012879136
1. Introduction to Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach -- 2. Transitioning in the Marketplaces and -spaces of 2020 and Beyond -- 3. The Global Marketplace -- 4. How Marketing Communication Works -- 5. Integrated Communication or Integrated Marketing Communication -- 6....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814724
Markenflaute: Warum Marketing anders denken muss -- Markenerwachen: Menschen verstehen, Marken steuern -- Markenhorizonte: Wie sich Marken zukünftig verstärken lassen -- Vom Markenkontext zum Markenerfolg.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012668275
Preface -- Part I:The Evolution of Luxury: From Object to Experience -- Chapter 1: Luxury, Back to Origins -- Chapter 2: The New Experiential Luxury Marketing Model -- Chapter 3: Customer Experience to Keep Up with Changing Consumer and New Luxury Consumption Trends -- Part II: The Big Five...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398506