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Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Environmental Policies in the Power Sector -- Chapter 3. Features of Power Sectors -- Chapter 4. Analysis of Power System Operations with Non-Dominant Firms -- Chapter 5. Analysis of Power System Operations with a Dominant Firm and an Oligopolistic Industry...
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Die Grundannahmen und Theorien der Ökonomie seit Adam Smith und Karl Marx scheinen heutzutage (mehr als) überholt. Dieses Buch eröffnet Lesenden eine neue, ganzheitliche Perspektive auf ökonomische, soziale und politische Fragestellungen. Mit Hilfe eines verhaltenstheoretischen Ansatzes und...
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Die Matrixstruktur als mehrdimensionale Organisationsform -- Aufgaben der Matrixdimensionen -- Selektive Matrixbildung -- Matrixbildung unterhalb der dritten Hierarchieebene -- Sachverhalte mit Abstimmungsbedarf in der Entscheidungsfindung -- Koordinationsinstrumente als Erfolgsfaktoren.
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Chapter 1. Understanding Compliance with Laws and Regulations: A Mechanism-Based Approach; Anthony Bottoms -- Chapter 2. Legitimacy and Regulatory Compliance; Justice Tankebe -- Chapter 3. The Uncertain Professional Status of Compliance; James A. Fanto -- Chapter 4. Compliance: From Soft Law to Hard...
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This book examines the global corporate strategy of Japanese multi-national enterprises (MNEs) and analyses their position in today’s business environment. Focusing in particular upon Indonesia, Kenya, Nigeria, South Africa, Sri Lanka and Vietnam, Japanese Global Strategy presents nine...
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Investigating the issue of employee representation in multinational companies (MNCs), this book sets out to systematically conceptualise the modes of articulation between different action fields. While previous studies have focused on forms of employee representation that have emerged throughout...
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This volume examines the controversy surrounding the use of competition law to combat excessive pricing. While high or monopolistic pricing is not regarded as an antitrust violation in the US, employing abuse of dominance provisions in competition laws to fight excessive pricing has gained...
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Grundlagen, Konzepte und Herausforderungen -- Rahmenbedingungen des Kommunikationsmanagements -- Soziologische, kulturelle und psychologische Einflussfaktoren -- Zieldefinition, Planung und Evaluation der Unternehmenskommunikation -- Strukturen, Prozesse und Akteure des Kommunikationsmanagements...
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1 Introduction: digital transformation, big techs, and public policies -- 2 New economy(ies), new economics and new ‘digital’ rights -- 3 Big Techs, Market Power and Public Policies -- 4 Big techs and on-line information system -- 5 Private power and public policies: between antitrust and...
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Grundlagen digitaler Markenführung -- Rahmenbedingungen der Markenführung -- Integration der digitalen Markenführung in die klassische Markenführung -- Customer-Experience-Management -- Content-Marketing -- Customer-Engagement-Management -- Rating- und Review-Management --...
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