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Part 1: Artificial Intelligence -- 1. Application of Artificial Intelligence and Big Data for Fighting COVID-19 Pandemic -- 2. An IOT-Based COVID-19 Detector Using K-Nearest Neighbour -- 3. Predictive Analytics for Early Detection of COVID-19 by Fuzzy Logic -- 4. Role of Artificial Intelligence...
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1. What is Buddhist Economics? -- 2. The Four Noble Truths: A Decision-Making and Problem-Solving Framework -- 3. What is the Problem with the Market Economy? -- 4. Drivers behind the Shortcomings of the Market Economy -- 5. Buddhist Economics Theory -- 6. Buddhist Ethics and Moral Life -- 7....
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1. Introduction -- 2. Christian Faith and Economics -- 3. Biblical Stewardship and Economic Progress -- 4. Rationality and Alienation: Themes from Ghandi -- 5. Consumerism in Contemporary China -- 6. Anglican Christians and Modern Political Economy -- 7. Islamic Finance, Consumer Protection and...
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Chapter 1. Introduction -- Part 1. What we have learned from the interviews -- Chapter 2. The goal, context, and methods behind our case studies -- Chapter 3. What do our case studies tell us? -- Part 2. New questions the interviews have raised -- Chapter 4. The decision to implement UBI...
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Erik Völker untersucht ausführlich verschiedene Möglichkeiten, die soziologische Theorie der Praktiken (Praxeologie) in die ökonomische Konsumforschung zu integrieren. Im Gegensatz zur klassischen, utilitaristischen ökonomischen Theorie geht die Praxeologie von einer Habitualisierung...
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Die Evolution als Basis für unser Verhalten -- Signale, Partnerwahlstrategien und unser Selbstkonzept -- Wichtige physiologische und anatomische Grundlagen -- Gedächtnis -- Wahrnehmung und Interpretation von Informationen -- Lernen -- Entscheidungen und Beeinflussungen --...
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Motive und Konsequenzen prosozialen Verhaltens -- Zusammenspiel von prosozialem Ausgabeverhalten und Konsumentenwohlbefinden -- Einfluss von zwischenmenschlicher Ähnlichkeit und Perspektivenübernahme auf die affektiven Konsequenzen prosozialen Ausgabeverhaltens -- Prozesserklärung der...
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1. Einleitung -- 2. Konzeptionelle Grundlagen der persönlichkeitsbasierten Personalisierung -- 3. Studie 1: Persönlichkeit und App-Interface-Präferenzen -- 4. Studie 2: Wirkung persönlichkeitsbasierter Personalisierung -- 5. Schlussbetrachtung.
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Chapter 1 Introduction: Purpose and Organization of This Book -- Part I Housing Markets and the Macro Economy -- Chapter 2 House-Price Dynamics and Effects on the Macro Economy -- Chapter 3 Housing Market Imperfections and Distortions Resulting from Criteria Based on House Floor Space -- Chapter...
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This book analyzes how companies and employees can endogenously, i.e., without hiring external experts or consultants, achieve competitive advantages by deviating from behavioral standards in a productive way. The study explores eight transformative behavioral innovations that shaped the...
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