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1 Introduction: Economics and Organization of Financial Markets -- Part 1 Basic Financial Instruments -- 2 Basic Finance: Interest rates, Discounting, Investments, Loans -- 3 The Money Market and its Interbank Segment -- 4 The Bond Markets -- 5 Introduction to the Analysis of Interest Rate and...
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1. Strategy -- 2. Value -- 3. Risk -- 4. Financial statistics -- 5. Derivatives -- 6. Derivative model applications -- 7. Platforms, data, and analytics -- 8. Energy -- 9. Pharmaceuticals and Biotechnology -- 10. A Growth Firm -- 11. Firm transformation and divesture
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1 The Classical Roots of Resource Economics -- 2 Optimal Depletion of Exhaustible Resources -- 3 Renewable Resources -- 4 Environmental Resources: Dynamics, Irreversibility and Option Value -- 5 Resources, Growth and Sustainability -- 6 Climate: The Ultimate Resource?.
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Chapter 1. On the Rise: Player compensation and multiyear contracts -- Chapter 2. The puzzle of overpaid and underpaid players -- Chapter 3. Contract Options for Buyers and Sellers of Talent -- Chapter 4. Extensions to the put option model -- Chapter 5. Concluding remarks.
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Marius Wittke stellt fest, dass kognitive Verzerrungen fehlerhafte Projektentscheidungen verursachen können. Dadurch ergeben sich Realoptionswertminderungen, die eine Überbewertung von Handlungsflexibilitäten nach der klassischen Realoptionsbewertung zur Folge haben. Es gelingt dem Autor, den...
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1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
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Der Onlinefragebogen als empirische Erhebungsmethode -- Grundlagen des empirischen Arbeitens -- Formate von Fragen -- Die Formulierung von Fragen -- Fragebogendramaturgie -- Den Fragebogen ins Feld bringen.
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Grundbegriffe -- Käuferverhalten -- Marktforschung -- Strategisches Marketing 1: Begriff, Analysen und Tools … -- Strategisches Marketing 2: Marketingziele und Marketingstrategien -- Produkt- und Markenmanagement -- Preismanagement -- Vertriebs …Dieses Buch bietet eine kompakte Einführung in wesentliche Themengebiete des modernen Marketing. Als kundenorientierte …
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digitalization, marketing and finance, etc., that will develop innovative instruments for countries, businesses, and education to …
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Marketing -- Praxisbeispiele multisensorischer Marken -- Fazit und Ausblick -- Experteninterviews. …Dieses Buch ist eine kompakte Einführung in das Thema Multisensorisches Marketing. Paul Steiner untersucht die … Inhalt • Wahrnehmung und Wirkung multisensorischer Reize • Markenrecht – Markenformen mit Sinn • Multisensorisches Marketing …
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