Showing 1 - 10 of 231
Extension of UTAUT -- Chapter 16: Internet of Things (IoT) in Agriculture Supply Chain Management: A Developing Country … -- Section: 5 Marketing -- Chapter 19: Adoption of Pro-Poor Innovations in the Context of the Base of the Pyramid and Subsistence … Recruitment and Selection in the Internet Financial Industry in China -- Chapter 27: Advances in Talent Management Research: A …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256189
tools to build personal relationships with customers. Taking you beyond omni-channel marketing, this book takes a deep dive …-personal marketing along the different channels and touchpoints within the customer journey. This book is for anyone who is interested in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814657
Teil I - Einführung ins Performance-Marketing: Meilensteine in der Entwicklung des Performance-Marketing -- Teil II … - Performance-Marketing-Kanäle: Suchmaschinen-Optimierung -- Suchmaschinen-Werbung (SEA) -- E-Mail-Marketing -- Display Advertising … -- Affiliate-Marketing -- Social-Media-Advertising -- Influencer Marketing -- Teil III - Auswertung & Analyse: Web-Analyse (Web …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403180
Vom stationären Einzelhandel zum Intelligent Retail -- Bedrohungen des stationären Handels -- Intelligent Retail -- Beispiele für stationären Einzelhandel der Zukunft -- Risiken für Intelligent Retail.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615706
bzw. Werbung mit Facebook Online-PR: Pressearbeit, Presseportale (Internet-)Video-Marketing Social-Media-Marketing: Blogs … -- Online-Werbung -- Facebook -- (Internet-)Video-Marketing -- Online-PR -- Social-Media-Marketing, Web 2.0 und Co -- Mobiles … Internet und Mobile-Marketing -- Erfolgsdeterminanten -- Einstieg ins Online-Marketing -- Das Online-Marketing von morgen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401921
und Studierende in den Fachbereichen Marketing und Unternehmensführung • Praktikerinnen und Praktiker in den Bereichen … Marketing und Vertrieb Die Autorin Dr. Nina Lehmann promovierte bei Univ.-Prof. Dr. Rainer Olbrich am Lehrstuhl für … Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing, an der FernUniversität in Hagen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402367
Digitalisierung verändert die Geschäftswelt -- Treiber und Implikationen des digitalen Marketing -- Auswirkungen auf … die Marketing-Funktion. … innerhalb eines Unternehmens. Entsprechend entstehen damit verbundene Herausforderungen auch im Marketing. Gleichzeitig bieten …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402992
-Centric Shoping Experience -- 4. Socially Responsible Online Marketing- 5. Algorithms – the New Leaders of the Advertising Market -- 6 … develop the possibilities offered by e-commerce and online marketing tools. In this book, experts outline the prerequisites … for such online marketing competitiveness and compare the current level of digital marketing competitiveness in Europe by …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814777
is telecom different from the Internet? -- Spectrum Regulation: Case of V-Band -- Intellectual Property or Creative … Commons? -- Who governs the Internet? -- What are the nuances of Net Neutrality? -- Quality of Service: Why is it challenging … collected by the Internet and telecom firms? -- Regulation of Machine Intelligence: Is it a reality? …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398891
Digitale Märkte -- Güter in der Internet-Ökonomie -- Produktion von digitalen Gütern -- Konsum und Zahlungsbereitschaft … konnten. Ihr Erfolg basiert auf dem Ergreifen von Chancen, die die digitale Welt und das Internet bieten. Traditionelle … der Internet-Ökonomie Produktion von digitalen Gütern Konsum und Zahlungsbereitschaft Preis- und Erlösstrategien …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402741