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In diesem Open-Access-Buch wird das Geschäftsprozessmanagement als ein ganzheitlicher Prozess begriffen, der der Mitwirkung aller Stakeholder bedarf. Denn das traditionelle Business Process Engineering stößt heute angesichts der Digitalisierung und der dynamischen Entwicklung von...
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This book provides insight into the implementation of Life Cycle approaches along the entire business value chain, supporting environmental, social and economic sustainability related to the development of industrial technologies, products, services and policies; and the development and...
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Entstehung, Arten und Steuerung digitaler Geschäftsmodelle -- Digitale Innovation, Transformation und agile Entwicklung von Organisationen -- Digitale Disruption des Marketings und der Customer Journey -- Digitalisierung der Vertriebskanäle in B2C und B2B -- Anwendung von Technologien und...
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Einführung in die und Bedeutung der Thematik der Opportunity Recognition -- Zum Begriff der Opportunity Recognition in Unternehmen -- Unternehmensbezogene Tools der Opportunity Recognition -- Kundenbezogene Tools der Opportunity Recognition -- Marktbezogene Tools der Opportunity Recognition --...
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Studierende der Betriebswirtschaftslehre Der Autor Frank Weber ist Hochschuldozent mit den Schwerpunkten Change- und Innovations-Management …
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Chapter 1. Editorial Introduction: Business Under Crisis—Avenues for Innovation, Entrepreneurship and Sustainability -- Chapter 2. Business Under Crisis: Strategic Organizational Sustainability— A Contextual Transformation -- Chapter 3. Sustainability Assessment: A Tool to Build Resilience...
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I. Preface -- II Introduction -- III Success through ambidextrous communication -- IV Driving existing business forward -- V. Breaking new ground -- VI. Promoting ambidexterity -- VII. Managing evolution and revolution simultaneously.
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PART 1 – SETTING THE BACKGROUND -- Chapter 1 – Organizations in a complex world -- Chapter 2 – Transforming in Complex Environments -- PART II VALUES TO BE ACHIEVED -- Chapter 3 – Importance of people values in transformation -- Chapter 4 – Organizational and Business Values -- Chapter...
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Part I: Introducing the Framework -- 1. Launch Pad -- 2. Human Capital -- 3. Finance Capital, Market, and Policy -- 4. Infrastructure and Institutions -- 5. Management of Resources and Lessons Learned -- Part II: Learning from Successful Innovation Regions -- 6. Bangalore Innovation System -- 7....
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1. Entrepreneurial innovation through strategy and competition -- 2. Porter’s Business Strategies and Business Performance in SMEs -- 3. Digital innovation in sport - Barriers and opportunities for branded fitness apps for fans -- 4. Market Bank as Alternative to MSMEs Fund Provider: Lesson of...
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