Showing 1 - 10 of 73
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
Einführung und Rahmenbedingungen: Die veränderte Perspektive -- Management nach der Corona-Krise -- Ein besseres Verständnis für Big Data -- Die Eckpunkte für das Kundenwert-zentrierte Management -- Kernfunktion Kundennutzen -- Kernfunktion Pricing -- Kernfunktion Kosten -- Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013199030
Was sind Fan-Kunden und was bedeutet Emotionale Kundenbindung? -- Der Fan-Indikator -- Der Wert des Fan-Kunden als Wertschöpfungspartner und Botschafter -- Die Fan-Quote als KPI -- Das Fan-Portfolio zur Segmentierung der gesamten Kundenlandschaft -- Best Practice: Der Fanfocus Deutschland mit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013361817
Elektronischer Sport – Historische Entwicklung und aktuelle Fragestellungen -- Die wirtschaftliche Perspektive des E-Sports -- E-Sport in Deutschland: Eine Betrachtung aus Perspektive des game – Verband der deutschen Games-Branche e. V. -- (E-)Sport im rechtlichen Sinne und privatrechtliche...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013210133
Some Challenges Encountered in Value Creation and Capture -- Part I Preparation -- Introduction to Systems Research and Systemic Reasoning -- Evolution of a Market of Free Competition: A Symbolic Approach -- Axiomatization of the Resource View: The Firm and Markets -- Evolution of Resources: An...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814619
This book is designed to meet the needs of CFOs, accounting and financial professionals interested in leveraging the power of data-driven customer insights in management accounting and financial reporting systems. While academic research in Marketing has developed increasingly sophisticated...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396038
Bedeutung kundenwertorientierter Analysen von Datenübertragungstarifen -- Priorisierte Datenübertragung in Next Generation Networks -- Ansätze zur Bepreisung priorisierter Datenübertragung zur Auslastungssteuerung -- Entwicklung eines Modells zur kundenwertorientierten Bepreisung --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402345
Einführung: Die Entwicklung des eSports -- Die wirtschaftliche Perspektive des eSports -- eSport-Perspektiven aus der Sicht der Games-Wirtschaft -- Rechtliche Aspekte des eSports -- Kommunikation im eSport -- Sponsoring im eSport -- Kundenwerte im eSport -- Die mediale Rezeption von eSport --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403015
Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398888
Part I. Pricing -- Chapter 1. The Retailer’s Pricing Challenge -- Chapter 2. Understanding Demand and Elasticity -- Chapter 3. Improving the List Price -- Chapter 4. Optimizing Markdowns and Promotions -- Part II. Inventory Management -- Chapter 5. Product (Re-)distribution and Replenishment...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013392540