Showing 1 - 10 of 26
Part I - A Macro View of Place Branding -- Chapter 1. Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand -- Chapter 2. Theorizing ‘Value’ in Sustainable Urban Branding Strategies -- Chapter 3. The (Almost) Forgotten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596856
Wirtschaftswissenschaften mit den Schwerpunkten Marketing und Markenmanagement Fach- und Führungskräfte aus dem Stadtmarketing Die Autorin Dr …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401776
Stadtmarketing • Geschichte und Stadtmarketing - Marke, Event, Vermittlung: Beispiele aus Berlin, Braunschweig, Leipzig, Magdeburg … Stadtmarketing Deutschland (bcsd e.V.) wurde 1996 in Berlin gegründet. Die bcsd vertritt die Interessen von über 400 … Stadtentwicklung und Stadtmarketing -- Geschichte und Stadtmarketing - Marke, Event, Vermittlung: Beispiele aus Berlin, Braunschweig …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401868
Was Innenstädten den Todesstoß versetzt -- Es muss was passieren: Citymanagement als Antwort auf die Krise der Innenstädte und Ortszentren -- Vom austauschbaren Produkt zum einzigartigen Markenerlebnis: Profilbildung für Innenstädte und Ortszentren -- Ergebnisorientiert und strukturiert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402662
Introduction: Gen Z Marketing and Management in Tourism and Hospitality -- 1. Digital Natives Leading the World: Paragons and Values of Generation Z -- 2. Generation Z and Managing Multiple Generational Cohorts Simultaneously in Tourism and Hospitality -- 3. Generation Z and Tourism...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519851
Part I: Understanding Marketing in the Tourism and Hospitality Industry -- Chapter 1: Tourism and Hospitality Marketing Principles -- Chapter 2: Characteristics of Tourism and Hospitality Marketing.-Part 2: Understanding the Tourism and Hospitality Market -- Chapter 3: Tourism and Hospitality...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519876
Dieser Sammelband enthält die für die 4. Culinary and Wine Tourism Conference akzeptierten Beiträge. Bedingt durch die COVID-19-Pandemie konnte die im März 2020 an der Hochschule Geisenheim geplante Konferenz nicht durchgeführt werden. Stellvertretend soll dieser Konferenzband dennoch einen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012650567
Introduction -- Part One: Technology Application in the Asian Tourism Industry: Concepts and Applications -- Part Two: Technology Application in the Asian Tourism Industry: Marketing Contexts -- Part Three: Technology Application in the Asian Tourism Industry: The Purposes of Social Media --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013275873
werden können. Neben Grundlagen zum digitalen Tourismusmarketing stehen Suchmaschinenmarketing, User … Tourismusmarketing. Der Inhalt Grundlagen Suchmaschinenmarketing User-Experience-Design Social-Media-Marketing Mobile Marketing und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013199034
Chapter 1: A holistic care paradigm: Humanistic dimensions in hospitality and tourism -- Part 1: Foundational and General Principles -- Chapter 2: Anthropology for Hospitality Professionals: An Introduction -- Chapter 3: The historical development of the field -- Chapter 4: Hospitality and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013203505