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Part 1. Introduction to neuroscience for corporate communications -- Chapter 1. Why should communicators care about neuroscience? - Chapter 2. The changing landscape -- Chapter 3. Let’s get neurological -- Chapter 4. The body politic -- Part 2. The neurocommunicator’s toolkit -- Chapter 5....
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Aus den Gesprächen mit heutigen Führungskräften -- Selbststeuerung: Viel denken, doch nichts ist durchdacht -- Paradigmenwechsel. Die neue Führungskompetenz? -- Muster erkennen lernen -- Den eigenen Denkfehler zum Fehler der anderen machen -- Aus der Theorie: Welche Erklärmodelle zum Thema...
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1. Personal Values and Managerial Behaviour: A Gap in Knowledge -- 2. Drivers of Managerial Behaviour -- 3. Personal Values and Managerial Behaviour -- 4. Towards a New Framework for Measuring Managerial Behaviour: An Initial Approach -- 5. Values and Managerial Behaviour in Slovenia: A...
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Section I: Foundations of Grace Leadership -- Chapter 1 Understanding Old and New Testament Grace -- Chapter 2 Graceful(l) Leadership: God’s Initiative and a Leader’s Response -- Chapter 3 Illustrations of Grace: John 13:1-17 -- Chapter 4 Defining Grace -- Chapter 5 Examining Gracious...
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Goal Cascade of Family Enterprise´s Strategy -- Family Enterprises as Research Objects -- Theoretical Side: Results, Model Building and Discussion -- The Practical Side: Pragmatic-Normative Implications.
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Introduction -- Research Gaps and Research Questions -- Theoretical Framework – General Partnership Literature -- Strategic Equity Partnerships in the Football Business -- Research Design -- Empirical Findings and Discussion -- Management Implications and Recommendations -- Research Summary.
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1. Risky Play -- 2. Falling Fast -- 3. Moral Risk in a Nursing Home -- 4. Coping with Fallibility in Aviation -- 5. Fallibility and Trust in Healthcare -- 6. Approaches to Help in Organizations -- 7. Ethics of Fallibility
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Merkmale guter Moderation -- Methoden richtig einsetzen -- Gruppenprozesse steuern -- Themen und Anlässe unterscheiden -- Organisation und Kontext einbeziehen -- Beziehung und Kontakt herstellen -- Rollenklarheit und Selbstverständnis entwickeln -- Visualisierung wirkungsvoll einsetzen --...
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Um Veranstaltungen im Unternehmenskontext professionell, effizient und effektiv zu konzipieren, kommt der Zielsetzung eine bedeutende Rolle zu. So stehen im Mittelpunkt der Konzeption die Frage danach, was konkret mit der Veranstaltung erreicht werden soll. Weiter stellt sich die Frage nach der...
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This book describes the cognitive and interpersonal effects of group model building, and presents empirical research on what group model building achieves and how. Further, it proposes an integrated causal mechanism for the effects on participants. There have been multiple previous attempts at...
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