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Grundlagen digitaler Markenführung -- Rahmenbedingungen der Markenführung -- Integration der digitalen Markenführung in die klassische Markenführung -- Customer-Experience-Management -- Content-Marketing -- Customer-Engagement-Management -- Rating- und Review-Management --...
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Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler*innen stellen die Erkenntnisse der Markentheorie und des Markenmanagements dar und Digitalexpert*innen führen aus, wie die Instrumente der Markenführung im Netz konkret umgesetzt werden. Da das...
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Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
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Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. An overview of the luxury fashion industry -- Chapter 3. The new consumers of luxury -- Chapter 4. The omnichannel strategy in the fashion industry -- Chapter 5. “See now buy now” -- Chapter 6. Additive manufacturing and smart textiles -- Chapter 7. The...
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Social Media Influencer in der Markenführung -- Theoretische Grundlagen und Herleitung des Untersuchungsmodells -- Empirische Analyse zur Wirkung des Brand-Fits und des SMI-Attachments im Influencer Branding -- Schlussbetrachtung und Ausblick.
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Die Relevanz von Social Media Influencern (SMIs) als Instrument zur Markenprofilierung -- Theoretische Grundlagen und Herleitung des Untersuchungsmodell -- Empirische Untersuchung der Wirkung markenbezogener Interaktionen mit SMIs -- Schlussbetrachtung und Ausblick.
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The knowledge on how to influence user engagement metrics and thereby brand visibility plays a crucial role in influencer branding – both for social media influencers as well as marketers. Based upon two holistic empirical models and the analysis of real-world data, Tanja Fink is able to show...
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1: Introduction: the future of luxury -- 2: The industry is special -- 3: Cautious Steps towards Digital -- 4: Customer Centricity is Key -- 5: Digital Transformation of the Omni-personal Customer Journey -- 6: How To Go Omni-personal -- 7: Conclusion: Embark on Your Journey to the Omni-personal...
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Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Literature Review -- Chapter 3. Research Model and Hypotheses -- Chapter 4. Methodology and Methods -- Chapter 5. Quantitative data Presentation and Analysis: Descriptive Analysis -- Chapter 6. Quantitative data Presentation and Analysis: Inferential...
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Part 1: Public Sector Marketing Communications and Brand Management -- Chapter 1: Introduction to Public Sector Marketing Communications in Africa -- Chapter 2: Public Sector Branding in Africa: Some Reflections -- Chapter 3: Marketing Communications Strategies for Public Transport Organisations...
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