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1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of … Marketing Communications practice: Evidence from rural and community banks -- 7. Exploring Drivers of Performance in Advertising …. Integrated Marketing Communications in Emerging Economies – Conclusions and Recommendations. . …
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This book brings under a magnifying glass a little explored, but significant topic - the communications changes of the …
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Part 1: Public Sector Marketing Communications and Brand Management -- Chapter 1: Introduction to Public Sector … Marketing Communications in Africa -- Chapter 2: Public Sector Branding in Africa: Some Reflections -- Chapter 3: Marketing … Communications Strategies for Public Transport Organisations -- Chapter 4: Positioning Public University’s Brand through Marketing …
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1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing … Integrated Marketing Communications for Brand Building in Enterprising Markets. …“This book is a map for brand managers in today’s fast-changing theatre of marketing communications.” —Honourable Kojo …
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Groups • Lecturers and students in public relations, social media, (digital) communication, journalism, marketing and … management • Practitioners in public relations, marketing and management The Author Prof. Dr. Benjamin Gust is professor for … social media and digital communications. …
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From the late 1930s until December 7, 1941, isolationism and an antipathy toward war in Europe were strong political currents in the US. However, once the US entered World War II, the entire apparatus of the US government was mobilized to “market” the war to Americans who were incredulous...
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Organisationen oder Vereine können sich dieses Konzept für Marketing und Vertrieb, für die Öffentlichkeitsarbeit, im Fundraising oder … Anleitung für die praktische Umsetzung. Hilfreich für Mitarbeiter in Marketing und Vertrieb, Human Resources, für Studierende … Corporate Communications im Beratungsunternehmen ec4u expert consulting ag sowie Fachautorin und seit mehr als 25 Jahren im …
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Einleitung -- Konzeption -- Analyse -- Strategische Kommunikationsplanung -- Maßnahmen und Instrumente der Agrarkommunikation -- Evaluation -- Risikokommunikation -- Nachhaltigkeitskommunikation im Agrarsektor -- Projektkommunikation in der Agrarbranche -- Veränderungskommunikation im...
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und Marktforschung -- Die Leistungsdefinition von PDU -- Die Unternehmenskommunikation -- Erfolgskontrolle durch Marketing-Controlling … Marktforschung · Nachfrageverhalten nach Personaldienstleistungen · Marketing-Mix bei Personaldienstleistungen · Interne und … Marktkommunikation der PDL-Unternehmen · Marketing-Controlling-Ansätze zur Evaluierung Wer sich wissenschaftlich mit dem Thema …
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1. Terroir, Institutions and Improvements in European Wine History: an Introduction; Silvia A. Conca Messina, Stéphane Le Bras, Paolo Tedeschi, Manuel Vaquero Piñeiro -- 2. Bordeaux wine challenging cycles and competition (from the 1820s to present times); Hubert Bonin -- 3. Quantity is not...
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