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Part I - A Macro View of Place Branding -- Chapter 1. Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand -- Chapter 2. Theorizing ‘Value’ in Sustainable Urban Branding Strategies -- Chapter 3. The (Almost) Forgotten...
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als wichtige interne Zielgruppe einer Stadt zu positiven Botschaftern dieser gemacht werden können und ihre Intention, in … der Stadt wohnen zu bleiben, gestärkt werden kann. Auf Basis der empirischen Ergebnisse zeigt die Autorin, wie die … Wirtschaftswissenschaften mit den Schwerpunkten Marketing und Markenmanagement Fach- und Führungskräfte aus dem Stadtmarketing Die Autorin Dr …
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Dieses Buch diskutiert interdisziplinär das Verhältnis zwischen Stadtgeschichte und Stadtmarketing und zeigt konkrete … an der Frage orientiert, was die Geschichte für Gegenwart und Zukunft der Stadt bedeuten kann. Die Autoren untersuchen … Stadtmarketing • Geschichte und Stadtmarketing - Marke, Event, Vermittlung: Beispiele aus Berlin, Braunschweig, Leipzig, Magdeburg …
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vereinfacht. Er ist der festen Überzeugung, dass ein Niedergang unserer o¬ftmals wunderbaren Stadt- und Ortszentren nicht nur ein …
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Chapter 1: The Startup Common -- Part 1: Exploring the Startup Common -- Chapter 2: Creating Pillar Companies -- Chapter 3: Launching Startups from Universities -- Chapter 4: Deepening the Human Capital Pool -- Chapter 5: Sourcing Investment Capital -- Chapter 6: Building Mentor Networks --...
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Introduction -- Chapter One: The Rural–urban Division -- Chapter Two: Literature Review -- Chapter Three: Policies and Institutions Concerning Resource Flow -- Chapter Four: Methodology -- Chapter Five: Peasants’ View -- Chapter Six: Officials’ View -- Chapter Seven: Quantitative Results...
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Chapter I The Real Estate Industry in National Economy in: History, Positioning and Trends -- Chapter II China’s Real Estate Industry: Review and Forecast -- Chapter III China’s Real Estate Finance – ‘Gold Master’: Evolution and Forecast -- Chapter IV The Social Security of China’s...
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1.Introduction -- Part I: Fundamental Issues -- 2. Expanding the Content of Regional Science--Risks and Rewards, An Essay -- 3. Is Regional Science just Economics with a "dij" added to all Equations? Some Thoughts of an Economist -- 4. Sustainability and Resilience through Micro-Scale Decisions...
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Chapter 1. Place Making, Migration and the Built Environment: An Introduction -- Chapter 2. Immigrants and the built environment in New South Wales -- Chapter 3. Immigrants and the built environment in Queensland -- Chapter 4. Immigrants and the built environment in Western Australia -- Chapter...
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Bevölkerung mehr und mehr Sharing-Ansätze nutzt. Damit dieses Shared City Life den Interessen der Stadt selbst entspricht und …
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