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Chapter 1: Introduction-why do we need to look again at collaboration? -- Chapter 2: The FMCG Market-Where we’ve come from, where we are now, and the problem we face -- Chapter 3: The Theory, and How it Applies to the FMCG Industry -- Chapter 4: Collaboration in Action; Four Case Studies --...
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International business development in context – history, trends and realities -- Product development for international markets: Tools for excelling in frugal engineering -- Legal aspects of launching products internationally -- Ecosystem evaluations in business development -- Assessing...
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Die Digitalisierung ist unausweichlich -- Digitale Möglichkeiten im Vertrieb -- Das CRM-System -- Digitale Kundenkommunikation -- Weiterbildungsmöglichkeiten und Selbstmanagement -- Zurück in die Zukunft – was noch kommt und wie die Umsetzung gelingt -- Empfehlungen für die Technik-Auswahl...
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Chapter 1. The world in transition -- Chapter 2. Analysis and design of a digital business performance -- Chapter 3. Eight fields of action for building digital excellence -- Chapter 4. Change management – shaping change processes successfully.
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Introduction -- Theoretical Background -- Design Science Research Methodology -- A Framework for Gamified Electronic Negotiation Training -- Gamifying Electronic Negotiation Training – A Mixed Method Study of Students’ Motivation, Engagement and Learning -- Rankings or Absolute Feedback?...
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Dieses Open Access-Buch gibt eine Einführung in die Grundlagen der digitalen Transformation. Es werden aktuelle technologische Trends sowie Auswirkungen auf den Wettbewerb und die Geschäftsmodellentwicklung erläutert. Außerdem werden anhand empirischer Umfragen sowie Fallstudien aus der...
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Part I: Concept and Strategy of Digital Government -- 1. Introduction -- 2. The Information Society and Digital Government -- 3. The Concept and Strategy of Digital Government -- 4. Digital Transformation and Digital Organization -- Part II: Technology, Smart City and Digital Government Models...
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Vom stationären Einzelhandel zum Intelligent Retail -- Bedrohungen des stationären Handels -- Intelligent Retail -- Beispiele für stationären Einzelhandel der Zukunft -- Risiken für Intelligent Retail.
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Neun Kardinalfehler im B2B-Vertrieb, auf die Sie gut verzichten können -- Der Führungsfehler -- Der Strategiefehler -- Der Entscheidungsfehler -- Der Kommunikationsfehler -- Der Allianzfehler -- Der interne Wettbewerbsfehler -- Der Digitalisierungsfehler -- Der Weiterbildungsfehler -- Wie Sie...
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Einführung in das Business-to-Business-Marketing -- Grundlagen des Business-to-Business-Marketings -- Strategisches Business-to-Business-Marketing -- Instrumente des Business-to-Business-Marketings -- Marketing-Organisation und Implementierung -- Marketing-Controlling -- Ausgewählte...
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