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standardization of (corporate) social responsibility. Approached and perceived as a voluntary standard that does not include any …
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Einleitung -- Corporate Social Responsibility -- Koevolution -- Katastrophenschutz -- Fallstudie: Nokia Saving Lives und der Katastrophenschutz -- Empirische Datenerhebung -- Ergebnisse der empirischen Datenerhebung -- Interpretation der Ergebnisse -- Diskussion und Schlussfolgerung -- Fazit und...
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Vorwörter -- Einführung -- Teil I: Aktuelle Erkenntnisse aus der Wissenschaft -- Teil II: Pläne und Maßnahmen der Politik -- Teil III: Forderungen von Interessensvertretungen, NGO´s und NPO´s -- Teil IV: Insights aus der Finanz- und Versicherungsbranche -- Teil VI: Maßnahmen im...
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Ethical Leadership im Mittelstand – Prinzipien einer zukunftsorientierten Unternehmensführung -- Die Rahmenbedingungen für verantwortungsvolle Unternehmensführung – Bestandsaufnahme und Ausblick -- Verantwortungsvolle Unternehmensführung in der Praxis – Anlass und Ansporn --...
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Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Circular Economy research: From theory to practice -- Chapter 3: Conceptualization of Circular Economy 3.0: synthesizing the 10Rs hierarchy of value retention options -- Chapter 4: Working with new conceptualization of Circular Economy 3.0 -- Chapter 5: The...
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Chapter 1: Promoting Environmentally Friendly Behaviours in Emerging Markets: An Urgent Need (Nguyen) -- Chapter 2: The Green Consumers in Emerging Markets: Who are They? (Yadav) -- Chapter 3: Green Food Consumption in China (Dang) -- Chapter 4: Key Determinants of Green Purchase Behaviour in...
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1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
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Chapter 1 - Introduction -- Chapter 2 – MacIntyre’s virtue-practice-institution framework -- Chapter 3 – Business within capitalism and MacIntyre -- Chapter 4 – Alternative forms of enterprise and MacIntyre’s framework -- Chapter 5 – Defining Social Enterprise -- Chapter 6 –...
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Organisational culture and gender stereotypes in technology industry; a comparative study of the AMD and Nvidia -- Introduction- Understandings of organisational culture -- Approaches and models to study organisational culture.-Exploring organisational culture -- Significance of gender-diverse...
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Unternehmensberatung – Entwicklung und Relevanz einer neuen Profession -- Qualität und Standards in der Unternehmensberatung.-Beratungsprozess – Ein Exzellenz-Modell -- Verbände und Netzwerke -- Trends der Unternehmensberatung -- Erfolgsfaktoren in der Akquise -- Arbeitsmittel für Praktiker.
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