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attitudes and loyalty. About the author Julian Michael Hodson earned a Ph.D. at the Chair of Tourism Management, Prof. Edgar … marketing management and consumer behavior. The author gained international practical experience working for Destination … Marketing and Management Organizations (DMOs). His research interests include destination marketing & branding, visitor …
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Bilder von Destinationen entstehen in den Köpfen von Reiseinteressierten meist schon, bevor ein Reiseziel ausgewählt oder besucht wird. Abhängig vom Wissensstand können diese Vorstellungen sehr konkret und detailliert oder auch diffus und vage ausfallen. Die Bedeutung von Destinationsimages...
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Australian Five-star Hotel (Madalyn Scerri and Rajka Presbury) -- Chapter 8. Hidden Factors: Operations Management Implications … for the Hayman Island Resort (Zdenka Gabrielova and Marcela Fang) -- Chapter 9. Hotel Revenue Management Strategy … – Impacts and Consequences of Changes in Management (Antoine J. Bisson) -- Chapter 10. The Expansion of MexHospitality …
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1. Introduction: Wine destination management and marketing: critical success factors -- 2. Understanding the wine … Professor of Wine Business, Sonoma State University, USA The book provides a holistic approach to wine destination management … and marketing by bringing together wine tourism research with research in wine and destination management. Chapters are …
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Marketing, insbesondere Destinationsmarketing und Dienstleistungsmarketing, Tourismus, Produktmanagement sowie IT Die Autoren …Die Autoren untersuchen in diesem essential, welche Rolle Virtual Reality zukünftig im Tourismus spielen wird. Zu … beschreiben aktuelle Anwendungsbereiche im Tourismus. Anschließend werden 18 Prognosen - basierend auf politischen, ökonomischen …
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Introduction -- Part 1. Introduction -- Chapter 1. Theorising New Technologies as Potential Incremental Management …. Information and Communications Technology for Overtourism Management: An Exploration -- Part 4. Overtourism: Psychology, Community …
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-coordinated management and marketing strategies. However, most texts on tourism destination marketing reflect destinations in more advanced … policymakers. Ishmael Mensah is a Professor of Tourism and Hospitality Management and Ghana Director of the Confucius Institute at …, is a senior member of the Faculty of Hotel and Tourism Management in the biggest university in Malaysia, Universiti …
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to put forward advices on investment and management …
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Cultural Overtourism is a comparatively new term, and refers to historical sites, museums and places that are extremely crowded by tourists; hence, a type of tourism that has negative effects on both the cultural sites and the people who live there. This problem has sparked more and more...
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Resort als Ferienwelt: Authentizität und Konsum in Behavior Settings -- Kundenerlebnis im Tourismus -- Reiz als Anfang … Inhalt Resort als Ferienwelt: Authentizität und Konsum in Behavior Settings Kundenerlebnis im Tourismus Reiz als Anfang eines … Tourismuswissenschaft, Marketing, Markenbildung und Entscheidungstheorien Experten sowie Entscheider im Tourismus und in Destinationen sowie …
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