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: What to do for better results? -- 4. Focusing on specific needs of development -- 5. Turkey's foreign aid perspective: A … framework -- 6. The Somali famine -- 7. The misery of Palestinian people -- 8. Hosting Syrian refugees -- 9. Lending a helping … hand to Rakhine -- 10. Getting out of the vicious circle: A fundamental discussion -- 11. Afghanistan, the UN and Turkey …
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in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case …-Driven Consumer-Brand Interactions in Mexico: Healthy Food Brands versus Indulgent Food Brands -- 8. Health and Lifestyle Branding … -- 9. Personal Branding -- 10. Neuromarketing: The Role of the Executive Function in Consumer Behaviour -- 11. The Future …
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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research …
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from Global Operations -- 9. Global Supply Chains -- 10. Global Branding and Communication -- 11. Global Digital Marketing …
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Leistungsstipendium der Wirtschaftsuniversität Wien und den Rudolf Sallinger-Preis für seine Diplomarbeit „Sensory Branding …" (2021), „Sensory Branding“ (2020), „Sound Branding“ (2018) und „Akustisches Markendesign“ (2015). . …
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Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Conceptual framework -- Chapter 3. Connotation and mechanism -- Chapter 4. Cultivation methods of chinese local new luxury brands: a perspective of design driven innovation -- Chapter 5. Communication methods of chinese local new luxury brands: a perspective...
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Missverständnis Marke -- Markenbildung -- Markenname und Markenlogo -- Markenführung -- Der Einfluss des Markenmanagements -- Markenführung im B2B -- Purpose und Nachhaltigkeit -- Markenführung in der Krise -- Was einer alleine nicht kann.
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Grüner Konsum -- Geschichte der Ökobranche und die wirtschaftliche Bedeutung der Ökobranche heute -- Die berühmten Lohas – Eine fulminante Marketingidee -- Gibt es grüne Trends? -- Die Marke als soziales Bündnissystem -- Die Marke aus juristischer, ökonomischer und soziologischer Sicht...
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warum Branding funktioniert: Share of Mind, Relevant Set, Emotionen und Verbraucher-Insights -- Was Content-Marketing für … funktioniert: Encoding, Retention, Retrieval, der Hippocampus und Content vs. Context Memory • Wie und warum Branding funktioniert …
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