Showing 1 - 10 of 132
: What to do for better results? -- 4. Focusing on specific needs of development -- 5. Turkey's foreign aid perspective: A … framework -- 6. The Somali famine -- 7. The misery of Palestinian people -- 8. Hosting Syrian refugees -- 9. Lending a helping … hand to Rakhine -- 10. Getting out of the vicious circle: A fundamental discussion -- 11. Afghanistan, the UN and Turkey …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399555
in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case …-Driven Consumer-Brand Interactions in Mexico: Healthy Food Brands versus Indulgent Food Brands -- 8. Health and Lifestyle Branding … -- 9. Personal Branding -- 10. Neuromarketing: The Role of the Executive Function in Consumer Behaviour -- 11. The Future …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
Leistungsstipendium der Wirtschaftsuniversität Wien und den Rudolf Sallinger-Preis für seine Diplomarbeit „Sensory Branding …" (2021), „Sensory Branding“ (2020), „Sound Branding“ (2018) und „Akustisches Markendesign“ (2015). . …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040863
Grundlagen digitaler Markenführung -- Rahmenbedingungen der Markenführung -- Integration der digitalen Markenführung in die klassische Markenführung -- Customer-Experience-Management -- Content-Marketing -- Customer-Engagement-Management -- Rating- und Review-Management --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012879136
Die Markenidentität als gestaltbares Führungs- und Managementkonzept auf der einen Seite und das Markenimage als wahrgenommenes Akzeptanzkonzept auf der anderen Seite sind die beiden Eckpfeiler des identitätsorientierten Markenverständnisses, das seit Mitte/Ende der 1990er Jahre als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517316
Agentur und Marke; Employer-Branding Die Herausgeberinnen Prof. Dr. Elke Theobald ist Professorin für computergestützte Medien …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013327921
Part I Understanding Market Competition -- 1. Managing Brands in Competitive Marketplaces -- 2. Branding Decisions -- 3 …. Brand Positioning and Value Creation -- Part II Managing Brands -- 4. Branding Strategy -- 5. Brand Portfolio Management … -- 6. New Trends in Brand Management -- 7. Branding in Emerging Markets -- 8. Brand-Market Risks -- 9. Brand Audit …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398835
Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398982
Chapter 1. An Introduction to Personal Branding -- Chapter 2. What is a Personal Brand? -- Chapter 3. Discovering Your … concept of personal branding as it is applicable to individuals throughout all stages of career development as well as across … the theory and practice behind personal branding to accomplish this synergism. The consequence of the digital age is …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399372
smart textiles. A must-read for those researching digital marketing and branding, as well as luxury or fashion management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399585