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Sandra Lenzen untersucht den Einfluss der Kreativität eines Werbespots auf die psychologische Werbewirkung sowie auf …
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advertising. It's the way of the future, and the responsibility is on business leaders to keep up. Modern marketing professionals …
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1 Introduction: digital transformation, big techs, and public policies -- 2 New economy(ies), new economics and new ‘digital’ rights -- 3 Big Techs, Market Power and Public Policies -- 4 Big techs and on-line information system -- 5 Private power and public policies: between antitrust and...
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times. Joel Edmund Nettey, World President & Chairman, International Advertising Association “This well-organised book on …
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1. Introduction to Marketing Effectiveness and the SMEs -- 2. Marketing Effectiveness and Accountability with Implications and Applications for SMEs -- 3. Knowledge and Marketing Effectiveness with Implications and Applications for SMEs -- 4. A Qualitative Inquiry into Marketing Effectiveness of...
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Part 1: Public Sector Marketing Communications and Brand Management -- Chapter 1: Introduction to Public Sector Marketing Communications in Africa -- Chapter 2: Public Sector Branding in Africa: Some Reflections -- Chapter 3: Marketing Communications Strategies for Public Transport Organisations...
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verhaltensbasierter Werbung zu leisten sowie offene Fragen der Praxis zur Wirkung von Retargeting zu beantworten. Basierend auf drei …
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Der Werbemarkt heute -- Ökonomische Theorie und Werbung -- Der ökonomische Nutzen der Werbung -- Geschäftsmodelle von … Agenturen -- Zukunft der Werbung und der Agenturen. …Ralf Nöcker beleuchtet in diesem Buch Werbung und Agenturen erstmals aus ökonomischer Perspektive und widmet sich dabei …
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1. State of Play -- 2. Recipe for Good Media Research -- 3. How Advertising Works (So Far) -- 4. The Evolution of Media … the advertising chaos that colours our rapidly changing media environment. Rather than simply herald disruption, Karen … advertising myths we need to leave behind and the scientific evidence we can use to navigate a complex advertising and media …
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Influencer beachten müssen (Unter welchen Voraussetzungen ist es Werbung? Fallbeispiele und praktische Tipps. Geld- oder … Sachleistung - wie Kennzeichnungspflicht beachten? Folgen nicht gekennzeichneter Werbung) -- Was Unternehmen wissen müssen. … man die Kennzeichnungspflicht für Werbung richtig erfüllt Welche Folgen der Verstoß gegen gesetzliche Vorschriften hat Was …
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