Showing 1 - 10 of 188
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
Some Challenges Encountered in Value Creation and Capture -- Part I Preparation -- Introduction to Systems Research and Systemic Reasoning -- Evolution of a Market of Free Competition: A Symbolic Approach -- Axiomatization of the Resource View: The Firm and Markets -- Evolution of Resources: An...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814619
Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398888
Part I. Pricing -- Chapter 1. The Retailer’s Pricing Challenge -- Chapter 2. Understanding Demand and Elasticity -- Chapter 3. Improving the List Price -- Chapter 4. Optimizing Markdowns and Promotions -- Part II. Inventory Management -- Chapter 5. Product (Re-)distribution and Replenishment...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013392540
Verständnis für Big Data -- Die Eckpunkte für das Kundenwert-zentrierte Management -- Kernfunktion Kundennutzen -- Kernfunktion … Zusammenführung der Wertperspektiven -- Kundenwert-zentrierte Unternehmensführung: Preis-Nutzen-Perspektive. - Preis …-Kosten-Perspektive -- Kosten-Nutzen- Perspektive -- Der Weg zur Kundenwert-zentrierten Unternehmensführung -- Ausblick: Die Herausforderung -- Was …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013199030
1 Einleitung -- 2 Disruption oder ein „Weiter so“? – Wo stehen wir in 2030? -- 3 Patienten in den Mittelpunkt stellen und Potenziale nutzen -- 4 Kundenorientiert, digital und agil! Gesundheitsversorgung 2030 -- 5 Integrierte Versorgungsmodelle neu gedacht -- 6 Wertschöpfung mittels...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585267
Offering a pragmatic understanding of customer engagement as an object of effective marketing management, this book takes an integrative approach and brings together different streams of marketing research, such as customer activism and value formation. The author explores the notion of customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396173
Strategieentwicklungschancen -- Nachhaltige Strategie-Umsetzung und –Controlling -- Soll-Fähigkeiten der Bank 2020 plus -- Gruppenwettbewerb unter … in anschaulicher Form, wie sie gemäß einem ganzheitlichen Strategieansatz die Bank der Zukunft verstehen und managen … Strategieentwicklungschancen für die eigene Bank • Nachhaltige Strategieumsetzung und nachhaltiges Strategiecontrolling • Soll-Fähigkeiten der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012668279
Erhebungen und Interviews mit mehr als 100.000 Befragten wird deutlich, dass Fans den höchsten Kundenwert haben und deshalb …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013361817
Bedeutung kundenwertorientierter Analysen von Datenübertragungstarifen -- Priorisierte Datenübertragung in Next Generation Networks -- Ansätze zur Bepreisung priorisierter Datenübertragung zur Auslastungssteuerung -- Entwicklung eines Modells zur kundenwertorientierten Bepreisung --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402345